Dark Archon Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Sjekk ut denne kule versjonen av Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 AAAAARRRGGGGH!!?! Hvorfor må de putte inn musikken fra "Requiem for a dream"? Jeg får fullstendig hjerteklapp av den musikken! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 hahaha så genialt *,kjøpe til noen* Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Haha..."Frocing their way into peoples home for their own good"? Don't think so mister Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Er KGB-agenten inkludert i prisen? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Er KGB-agenten inkludert i prisen? 6585879[/snapback] Jeg tror han møter opp frivillig for å ta seg av de "kapitalistiske djevlene"! Edit: For de som likte dette det finnes en alternativ versjon av monopol Anti-Monopoly Endret 30. juli 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Å nå kan jeg endelig få "kameratene" mine sendt til sibir! Lenke til kommentar
qdos Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Mer skremmende enn morsomt å se resultatet av amerikansk propaganda Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hahahaha!! "Go to jail! No questions!" Kjempebra! Og Jarlsberg: Slapp av, var berre ein video laga av nokre karar som hadde det litt moro. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hahahaha!! "Go to jail! No questions!" Kjempebra! Og Jarlsberg: Slapp av, var berre ein video laga av nokre karar som hadde det litt moro. 6589333[/snapback] Jeg skjønner at det bare er laget for moro skyld, og den har flere morsomme poenger. Men "Go to jail! No questions" passer nok vel så bra om Guantanamo.... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hahahaha!! "Go to jail! No questions!" Kjempebra! Og Jarlsberg: Slapp av, var berre ein video laga av nokre karar som hadde det litt moro. 6589333[/snapback] Jeg skjønner at det bare er laget for moro skyld, og den har flere morsomme poenger. Men "Go to jail! No questions" passer nok vel så bra om Guantanamo.... 6589576[/snapback] Terrorist og kapitalist er ikke synonymt da. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Terrorist og kapitalist er ikke synonymt da. 6589828[/snapback] Det er vel først og fremst et spørsmål om perspektiv. Spør du Blitz om hvem de mener er den største terroristen i verden er det vel en viss sjanse for at de mener at kapitalisten Bush er verre enn Bin Laden. Men siden du nevnte terrorist, er det også interessant å se at terrorhandlinger som støttes av USA kalles sabotasje, mens de som utfører de er "freedom fighters" og ikke terrorister. Men nå har jeg sporet nok av... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 AAAAARRRGGGGH!!?! Hvorfor må de putte inn musikken fra "Requiem for a dream"? Jeg får fullstendig hjerteklapp av den musikken! 6585672[/snapback] Det endrer ikke på det faktum at det var en bra film Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 AAAAARRRGGGGH!!?! Hvorfor må de putte inn musikken fra "Requiem for a dream"? Jeg får fullstendig hjerteklapp av den musikken! 6585672[/snapback] Det endrer ikke på det faktum at det var en bra film 6592615[/snapback] Go that one right Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er KGB-agenten inkludert i prisen? 6585879[/snapback] Jepp! "Each game comes with it's own board, pieces and KGB-guard" *bestille* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har noen tlf-nummeret? Hva er e-mailen deres, må bestille . Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Requim for a dream eier jo stort. Jeg hører på den konstant. Endret 1. august 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) HAHAHA! Burned down village! Go to jail, no questions! Det spillet må være 1337. Endret 1. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Terrorist og kapitalist er ikke synonymt da. 6589828[/snapback] Det er vel først og fremst et spørsmål om perspektiv. Spør du Blitz om hvem de mener er den største terroristen i verden er det vel en viss sjanse for at de mener at kapitalisten Bush er verre enn Bin Laden. Men siden du nevnte terrorist, er det også interessant å se at terrorhandlinger som støttes av USA kalles sabotasje, mens de som utfører de er "freedom fighters" og ikke terrorister. Men nå har jeg sporet nok av... 6592368[/snapback] One man's freedom fighter is another man's terrorist. Og forresten. Kapitalisme er ikke drap. Det er en økonomisk modell. Derfor skrev jeg at terrorist og kapitalist ikke er synonymt. Nok OT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå