Gå til innhold

Kommunist versjonen av Monopol


Dark Archon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahahaha!!

 

"Go to jail! No questions!" Kjempebra!

 

Og Jarlsberg: Slapp av, var berre ein video laga av nokre karar som hadde det litt moro.

6589333[/snapback]

Jeg skjønner at det bare er laget for moro skyld, og den har flere morsomme poenger. Men "Go to jail! No questions" passer nok vel så bra om Guantanamo....
Lenke til kommentar
Hahahaha!!

 

"Go to jail! No questions!" Kjempebra!

 

Og Jarlsberg: Slapp av, var berre ein video laga av nokre karar som hadde det litt moro.

6589333[/snapback]

Jeg skjønner at det bare er laget for moro skyld, og den har flere morsomme poenger. Men "Go to jail! No questions" passer nok vel så bra om Guantanamo....

6589576[/snapback]

 

Terrorist og kapitalist er ikke synonymt da. :ermm:

Lenke til kommentar
Terrorist og kapitalist er ikke synonymt da. :ermm:

6589828[/snapback]

Det er vel først og fremst et spørsmål om perspektiv. Spør du Blitz om hvem de mener er den største terroristen i verden er det vel en viss sjanse for at de mener at kapitalisten Bush er verre enn Bin Laden.

 

Men siden du nevnte terrorist, er det også interessant å se at terrorhandlinger som støttes av USA kalles sabotasje, mens de som utfører de er "freedom fighters" og ikke terrorister. Men nå har jeg sporet nok av...

Lenke til kommentar
Terrorist og kapitalist er ikke synonymt da. :ermm:

6589828[/snapback]

Det er vel først og fremst et spørsmål om perspektiv. Spør du Blitz om hvem de mener er den største terroristen i verden er det vel en viss sjanse for at de mener at kapitalisten Bush er verre enn Bin Laden.

 

Men siden du nevnte terrorist, er det også interessant å se at terrorhandlinger som støttes av USA kalles sabotasje, mens de som utfører de er "freedom fighters" og ikke terrorister. Men nå har jeg sporet nok av...

6592368[/snapback]

 

One man's freedom fighter is another man's terrorist.

 

 

Og forresten. Kapitalisme er ikke drap. Det er en økonomisk modell. Derfor skrev jeg at terrorist og kapitalist ikke er synonymt.

 

Nok OT! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...