dimiles Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg har kjøpt meg en ny mobil Nokia 3410 Den er jeg fornøyd med, men det er et problem.. Det går ikke ann å ringe til mobilen. Jeg kan ringe fra den, sende og motta sms men kan ikke motta samtaler. Har Netcom kontantkort. Noen forslag til hva jeg kan ha gjort, burde gjøre??? Takk til alle som svarer. Mvh Jensemann Lenke til kommentar
*T* Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Ikke for å være spydig eller frekk, men hva har dette med data å gjøre? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 skjønner poenget ditt.. litt dumt av meg, men jeg gidder ikke sende den inn til reparasjon hvis det var noen som hadde tips.. Sorry, dumt av meg.. ingen forslag? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Det er jo egen kategori for mobiltelefoner. Har du ringt å snakka med Netcom?? Kan hende det er no som er galt hos dem. Hvis ikke så må du nok snakke med butikken hvor du har kjøpt telefonen. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Oki... Prøv med et annet simkort. Hvis det fortsatt ikke fungerer å ringe ut, prøv da å gjennopprett fabrikk oppsett. Hvis det fortsatt ikke funker, lever den tilbake. (Hvis det er mindre enn tre-fire uker siden du kjøpte telefonen, så har du ifølge kjøpsloven krav på nytt produkt. Dvs. du kan velge om du vil ha en helt ny telefon eller om de skal prøve å reparere den du har nå) Håper du får til :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Takk for hjelpen. er ny på hw, og visste ikke om det med mobil seksjon Takk. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Kan du motta SMS ? Siden du skriver at mobilen er NY. Ta den med til butikken og bare spørr.. Test et annet sim-kort for å sjekke om det er mobieln eller (j*vla ) NetCom (LOKK) sin feil. Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hei Slå av gprs + gsm under ønsket nett tilkopling, sett den til kun gsm data, funker hvertfall på eriksson telefoner. Er ikke sikker på at dette gjelder Nokia Good luck Lenke til kommentar
maggri Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hadde samme problemet på ericsson. Som Superman skriver må du stille tlf over på GSM den skal ikke stå på gprs + GSM. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg tror ikke dette funker men takk for hjelpen. Under Valg av nettverk står det automatisk eller manuelt. Jeg velger automatisk. Velger jeg manuelt kommer det opp to valg. Telenor eller Netcom GSM. Vet ikke hva jeg gjør ringer først til kundeservice(o5o50). Takk for hjelpen mvh Jensemann Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har vel krav på en lenger frist når det er en feil ved varen. Er jo også en vare man kan forvente skal holde en stund.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå