NooN Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skal kjøpe meg ny skjerm i prisklassen billig ser i prisguiden at du får 17" skjermer til ca 1300kr, men så fant jeg denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=40983 er jo bare 200kr mer for 19", også er det widescreen, men hvordan blir det i praksis med tanke på f.eks spilling... blir det "rart" eller bare vanesak? noen som har den skjermen og om den anbefales? bruksområde er variert, mest brukes til internett og musikk/film. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Vanesak å spille i widescreen? - Når du først har spilt et spill (som støtter widescreen riktignok) i widescreen så vil du oppleve en gigantisk nedtur ved å gå tilbake til vanlig format. Den skjermen er etter min mening helt grei. Har sett den utstilt på Datakjeden i Oslo. Og til 1500 kr. er den et kupp. Lenke til kommentar
NooN Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 tror jeg slår til på den 19" på ukens tilbud på komplett.no istedet... virker sikkert greit til mitt forbruk (håper jeg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå