.tomf Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skal bestille Battlefield 2: Deluxe Edition(eller Delux, som de kaller den) pga meget billige priser. Noen som har erfaringer å dele med meg? Er de til å stole på? (Jeg er ganske skeptisk til webshops jeg ikke kjenner til.) Lenke til kommentar
Mik4el Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjøpte selv et spill gjennom absoluttspill.no (socom3 til ps2). Bestillte det en lørdag og fikk mail mandag morgen om at pakken var sendt i posten. Lettere "sjokk" fikk eg da eg hadde det i posten dagen etter. (Bor i grisgrente strøk, Sogn og Fjordane). Så dette er virkelig en butikk som eg kan anbefale og kommer nok sikkert til å handle der igjen. + for rask levering. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Det ble så jeg bestilte Battlefield 2: Deluxe Edition og The Elder Scrolls IV: Oblivion. Fikk mail i dag om at bestillingen var pakket og sent. Får nok et lite sjokk selv hvis det har kommet i morgen. Bor i Steinkjer i Nord-Trøndelag. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kjøpte selv et spill gjennom absoluttspill.no (socom3 til ps2). Bestillte det en lørdag og fikk mail mandag morgen om at pakken var sendt i posten. Lettere "sjokk" fikk eg da eg hadde det i posten dagen etter. (Bor i grisgrente strøk, Sogn og Fjordane). Så dette er virkelig en butikk som eg kan anbefale og kommer nok sikkert til å handle der igjen. + for rask levering. 6588079[/snapback] Vel, mange som mistforstår her.. Ja, du bestilte spillet på lørdag, og mandag morgen var den sendt.. Dvs at butikken pakket la spillet i postakassa på mandag, noe som er helt normalt for en webshop. Å pakke samme deg altså. jobben derifra og hjem til deg har overhodet ingenting med butikken å gjøre, det er jo Posten Norge som utfører den jobben. Leser folk som sier "Bestilte mandag, og fikk produktet på onsdag, utrolig bra nettbutikk", de har gjort som alle andre og pakket på samme deg som bestilling, så gjør Posten Norge resten av jobben! Selv syns jeg Posten Norge kunne vært litt raskere noen ganger, klør alltid i fingrene etter man har bestilt noe, og da er 2-3 dager lenge Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Fikk spillene i dag. Ble litt overrasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå