tommy_89 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei, vurderer å gå for IPlink IP-telefoni, så hadde vært fint om noen kunne komme med erfaringer her? Det er dette tilbudet jeg vurderer å gå for: Men synes prislisten er mangelfull: Fasttelefoner i grønn sone 0,- Utstyr, nr. og etablering 1,- Månedspris 89,- Minuttpris til mobil og gul sone 0,99 Hva er da prisen for oppstart av samtale? Eller minuttpris til mobil i grønn sone? Lenke til kommentar
Huni Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Sånn som jeg forstod det så var oppstarten pr samtale 0,49 kr, men kun når det kostet noe å ringe. Dvs. ingen oppstartsavgift når du ringer i grønn sone. Minuttprisen til mobil i alle soner er 0,99 kr. Minuttprisen til gul sone er også 0,99 kr. Men priser i rød sone står det ingenting om... Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) hmmm =/ Men da er jo egentlig alternativ 3 billigere da Eller tenker jeg feil nå? Alt. 3 har samme priser som kampanjen, bare at kampanjen har månedspris (89,-). Altså har man egentlig 89,- kroner man kan ringe for på Alt. 3 i forhold til sommerkampanjen Edit: Forstår det hele nå, kampanjen er for de som ringer til utlandet Endret 30. juli 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
arve5 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei, Kampanjen var (ikke lenger nå) en mulighet for å skaffe seg ip-telefoni for første gang. Billig adapter Alt. 3 er det billigste alternativet for de som ringer lite og vil kjøpe adapteret for 349,-. Hey! utlandsprisene gjelder for alle abonnement hos IPLink. Hilsen Arve (som jobber i IPLink). Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 okei, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå