TheOats Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg har lyst til å se noen nye animasjons filmer men har ikke så veldig peiling. Så jeg lurte på om noen her kan anbefale noen filmer for meg. Jeg liker Ghost in the shell 1-2, Spirited Away, Cowboy Bebop og Vampire Hunter D. Takker for forslag Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Vist du inluderer serier: Hellsing Haibane renmei gits:sac Black Lagoon Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Vist du inluderer serier:Hellsing Haibane renmei gits:sac Black Lagoon 6585439[/snapback] Ja serier er vel like fett. Av de du nevner er det bare hellsing jeg har sett, så de 3 første episodene men synes ikke det var noe serlig fett. De andre skal jeg skjekke ut. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Film/OAV: Hoshi no Koe Kumo no Mukou, Yakusoku no Basho *hostKAAhost* Final Fantacy (alle tre) Mononoke Nausicaä Lenke til kommentar
Trazzer Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Howls Moving Castle Har ike hatt tid til å se den selv men den ser kul ut^^ Samme fyr som har laget Spirited Away Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 En god film kan være Blood - the last vampire. Varer bare 45 min eller noe, men det er en bra film! Sjekk den ut =) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Mange forslag her:) Får se om jeg finner ut noe om dem på nettet. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 se her, kanskje det vil hjelpe deg - Filmer Post nr 1600 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Mononoke Hime og Tonari No Totoro er klassikere fra Studio Gigli. De er et must! Edit: leif Endret 31. juli 2006 av aero^^ Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Mads likte: Mononoke Hime (Princess Mononoke) og Ninja scroll Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Mads likte: Mononoke Hime (Princess Mononoke) og Ninja scroll 6592956[/snapback] Den første der har jeg sett, den var driit bra Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Mononoke Hime og Tonari No Totoro er klassikere fra Studio Gigli. De er et must! Edit: leif 6591977[/snapback] Studio Ghibli om jeg får be. Og alt fra Ghibli er verdt å se, det er stort sett alt Miyazaki og Tkahata har vært involvert i. Siden du liker Cowboy Bebop - filmen vil jeg på det sterkeste anbefale Cowboy Bebop - serien. Og Ghost in the Shell - Stand Alone Complex f serien år en (eller flere) fra meg også. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Mononoke Hime og Tonari No Totoro er klassikere fra Studio Gigli. De er et must! Edit: leif 6591977[/snapback] Studio Ghibli om jeg får be. Og alt fra Ghibli er verdt å se, det er stort sett alt Miyazaki og Tkahata har vært involvert i. Siden du liker Cowboy Bebop - filmen vil jeg på det sterkeste anbefale Cowboy Bebop - serien. Og Ghost in the Shell - Stand Alone Complex f serien år en (eller flere) fra meg også. 6593892[/snapback] Har vurdert de seriene ja, tror jeg må se dem! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Hvor mange episoder er det i Cowboy Bebop og Ghost in the shell serien?? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvor mange episoder er det i Cowboy Bebop og Ghost in the shell serien?? 6617337[/snapback] Cowboy Bebop har 26 episoder. Ghost in the Shell: Stand Alone Complex har (så langt) to sesonger med 26 episoder hver, altså 52 episoder. Det kommer også en film som hører sammen med serien: Ghost in the Shell: SAC Solid State Society. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Hvor mange episoder er det i Cowboy Bebop og Ghost in the shell serien?? 6617337[/snapback] Cowboy Bebop har 26 episoder. Ghost in the Shell: Stand Alone Complex har (så langt) to sesonger med 26 episoder hver, altså 52 episoder. Det kommer også en film som hører sammen med serien: Ghost in the Shell: SAC Solid State Society. 6617556[/snapback] KUUULT!! Hvordan henger serien sammen med filmene? Hvordan henger den nye filmen sammen med de gamle? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 KUUULT!!Hvordan henger serien sammen med filmene? Hvordan henger den nye filmen sammen med de gamle? 6617689[/snapback] De to GitS-filmene er en annen tolkning/fprtelling basert på samme manga-serie, har de samme hovedpersonene, men foregår helt uavhengig av seriene (og handlingen i GitS/GitS 2: Innocence og Stand Alone Complex-tidlinjen/universet utelukker hverandre gjensidig). Filmen Stand Alone Complex Solid State Society foregår så vidt jeg vet noen år etter SAC-serien. Cowboy Bebop - The Movie (opprinnelig kalt Cowboy Bebop: Knockin' On Heaven's Door) hører hjemme mellom episode 22 og 23 i tv-serien. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Har nettop sett ferdig Cowboy Bebop serien, FY FAEN så fet den var/er Ingen som vet om det kommer mer? Kansje ikke... Lenke til kommentar
akan Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tviler egentlig på det kommer mer... så ganske ferdig ut på slutten Så Howl's moving castle i sted. Veldig god! Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Noein, Takko og Gasaraki er tre gode serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå