dimiles Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg har kjøpt meg en ny mobil Nokia 3410 Den er jeg fornøyd med, men det er et problem.. Det går ikke ann å ringe til mobilen. Jeg kan ringe fra den, sende og motta sms men kan ikke motta samtaler. Har Netcom kontantkort. Noen forslag til hva jeg kan ha gjort, burde gjøre??? Takk til alle som svarer. Mvh Jensemann Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Du burde levere den inn der du kjøpte den og få en ny. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Nei. Ring kundeservice 05050. Det er sikkert noe rot med aktiveringen av abonnementet ditt. Dette har flere "flags" i sentralen, ett flagg for inng. SMS, ett for utgående SMS, inng. samt., utg. samt. etc etc. Hvis en av disse ikke er slått på, virker følgelig ikke den funksjonen. KS sender melding til teknisk avdeling, som aktiverer abonnementet ditt fullstendig iløpet av dagen/timen. Å levere inn telefonen hjelper nok lite hvis SIM-kortet ikke er aktivert skikkelig. Jeg har jobbet i Telenor mobil kundeservice, og dette var en vanlig ting..småbugs i sentralene som skjer innimellom. Det hender også at det hjelper å bare slå av og på telefonen..henger seg opp i sentralen avogtil. Lunefulle ting de sentralene. _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-20 00:49 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå