-Redhead- Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) her er et bilde av katten min gråpus. Tok det på natta. edit: irriterer meg med den veden i bakgrunnen Endret 30. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hodet er i lite fokus her, noe det skulle vært synes jeg Endret 30. juli 2006 av cmi Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 var vanskelig for katta kom løpende mot meg Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 var vanskelig for katta kom løpende mot meg 6585601[/snapback] En unnskyldning, men likevel. At du bommet på fokus her gjorde bilde mislykket ... Sorry ... Du bruker blitz ? Hva med noe lys utenom, en lampe etc? Blitz blir veldig begrenset og ødelegger også på mørke kvelden. Bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 mhm, vanlig blitz på digitalkamera. Men har myye å lære, er bare at jeg syns det er veldig gøy å ta bilder. Tror jeg skal ta noe fotograffag elns om/når jeg skal starte på høgskole. Så kritikk er bare fint syns jeg Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Katta har et kult uttrykk som jeg gjerne skulle likt å sett fanget bedre. Jeg for min del hadde likt å se bildet uten noe lys mot bakken, kun på katten, som stuper ut av mørket med et slikt uttrykk, litt portrettaktig bare mer liv. Og selvfølgelig med en fokus som stemmer =) Knips til du blir blå, øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Minner om katta mi som er av samma typen og som også går under navnet gråpus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå