Dingy Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Noen som vet hvor i norge jeg kan kjøpe mobil holder til K800i? Den heter HCH-66, men ingen norske butikker jeg vet om som har den enda. Det er en universal, HCH-60, men jeg vil ha den som holder den skikkelig fast. Expansys.no har den, men sendes tydeligvis fra ett annet sted, over 120 kr i porto.. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 ingen som vet om noen tele butikker som fører den i norge? :| Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) HCH-66? Den står jo ikkje på SE sine heimesider eingong. HCH-60, derimot, skal jo passe. Endret 5. august 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvordan kan det ha seg at HCH-66 står oppført på UK siden til Sonyericsson, men ikke på den norske? Har kjøpt den universale holderen men vil heller ha den orginale! Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 den universale er dritt... eller, den funker, men jeg synes ikke den sitter noe godt... http://www.expansys.no/product.asp?code=138695 der kan HCH-66 bestilles, men det blir så dyrt med frakt, og hørt litt diverse om det selskapet... Utrolig dårlig at den ikke er gitt ut i norge... Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 den universale er dritt... eller, den funker, men jeg synes ikke den sitter noe godt...http://www.expansys.no/product.asp?code=138695 der kan HCH-66 bestilles, men det blir så dyrt med frakt, og hørt litt diverse om det selskapet... Utrolig dårlig at den ikke er gitt ut i norge... 6628256[/snapback] Vi (telekiosken) har HCH-66 hvertfall Og har hatt den i noen uker;) Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vi (telekiosken) har HCH-66 hvertfall Og har hatt den i noen uker;) 6629398[/snapback] Sikker på det? Telekiosken på Kvadrat, Stavanger har den ikke! Har ikke alle Telekioskene det samme utvalget? Lenke til kommentar
zand Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Leverandøren til Telekiosken har hatt dem en stund, de kom til og med før telefonen kom i butikkene, men så snart telefonen kom ble den utsolgt. Etter det har den vært vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Telekiosken i Slemmestad hadde den heller ikke... hvis noen vet om en butikk som har en så legger jeg herved inn en bestilling =) Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Telekiosken i Slemmestad hadde den heller ikke... hvis noen vet om en butikk som har en så legger jeg herved inn en bestilling =) 6638080[/snapback] Jeg fikk tak i en i dag!! Butikken heter Mobildata, ligger i Stavanger. Det var èn igjen hvertfal! Billig var den også, 249kr ink moms og pant!! Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Telekiosken i Slemmestad hadde den heller ikke... hvis noen vet om en butikk som har en så legger jeg herved inn en bestilling =) 6638080[/snapback] Jeg fikk tak i en i dag!! Butikken heter Mobildata, ligger i Stavanger. Det var èn igjen hvertfal! Billig var den også, 249kr ink moms og pant!! 6641980[/snapback] Jeg jobber på Telekiosken Jessheim! Vi har hvertfall tilgang på dem, bestilte fra tcom! Det burde jo alle de andre klare oxo;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå