Zonda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har akkurat fått meg ny telefon med djuice magnum. Utenpå telefonesken står det at man får gratis mobil-TV fra NRK og TV2 den første måneden. Men stemmer dette når det gjelder NRK? Går man inn på direktesendig fra NRK står det at det koster 1 kr per minutt, og arkivprogrammer koster 3 kr per minutt. Dette er jo langt fra gratis, eller vil dette bli nullet på regningen? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Tror det bare er WAP og Internett og MMS som er gratis, altså ikke WEB-TV... TROR! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Joda, Mobil-tv skal være gratis første mnd. er vel bare nrk og tv2 som ikke oppdaterer sidene med slikt:) Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Altså, når du ser på web-tv, betaler du vanligvis både for dataoverføringen (til Telenor) og for å få lov til se på innholdet (til feks. NRK/TV2). Tipper det er den første delen du slipper å betale for. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 jeg har gratis wap også nå i en mnd. Så jeg prøvde å wappe litt men saldoen sank betraktelig. Jeg "wapper" vel når jeg bruker edge også ikke sant? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 De stryker det når du får rekningen. Skjedde hvertfall med en kompis som har Djuice Magnum. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ok,, jeg har telenor kort kontant og får ikke regninger. Jeg maila telenor i går kveld. Burde vel få svar i løpet av dagen håper jeg. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Gratis wap gjelder vel kun fakturaabonnement, så vidt jeg veit. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 i den første mnd får man gratis wap, mobil-tv, og mms. Dette skal gjelde ALLE telenor abbo. det var beskjeden jeg fikk for noen dager siden da jeg ringte telenor. gratis mobil-tv gjelder ikke nrk sin direktesending hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
tamtam123 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sakset fra telenormobil.no: Fri bruk av MMS, WAP og Mobil-TV Med et mobilabonnement fra Telenor får du fri bruk av WAP, MMS og Mobil-TV (gjelder direktesendinger fra TV2) den første måneden. i den første mnd får man gratis wap, mobil-tv, og mms.Dette skal gjelde ALLE telenor abbo. det var beskjeden jeg fikk for noen dager siden da jeg ringte telenor. gratis mobil-tv gjelder ikke nrk sin direktesending hvis jeg ikke husker feil. 6804668[/snapback] Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 vel. best å sjekke. Jeg har brukt opp 100 kr da jeg trodde det var gratis. Nå har de sendt en feilmelding på det. Noen som vet hvor lang tid dette kan ta? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 *HER* står jo det: - Fri WAP, MMS og MobilTV (NRK og TV2) første måned Riktig nok på Djuice Control, og det er det jeg har. Har ikke fått testa enda da, siden abbonnementet mitt ikke er portert enda. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det står på telenor og,,og i sms-en jeg fikk. men det står ikke at edge går under wap. Søkte på google også og kunne lese om edge og wap men ikke om wap brukte edge. Likevel er jeg ganske sikker på at wap er edge men. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 jeg tror du må klage til telenor Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det står på telenor og,,og i sms-en jeg fikk. men det står ikke at edge går under wap. Søkte på google også og kunne lese om edge og wap men ikke om wap brukte edge. Likevel er jeg ganske sikker på at wap er edge men. 6822216[/snapback] GPRS, EDGE og 3G ved bruk med mobilen, gratis med alle Telenor abonnementer 1. måned. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Forutsatt at oppsettet kommer fra Telenor, og ikke andre eksterne leverandører av slike oppsett! Lenke til kommentar
sewwe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 i den første mnd får man gratis wap, mobil-tv, og mms.Dette skal gjelde ALLE telenor abbo. det var beskjeden jeg fikk for noen dager siden da jeg ringte telenor. gratis mobil-tv gjelder ikke nrk sin direktesending hvis jeg ikke husker feil. 6804668[/snapback] Det skal hvertfall gjelde alle djuice ab, og kontantkort. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg fant ut at jeg hadde gratis wap... Jeg viste ikke at jeg at wap var fks wap.vg.no Syns ærlig talt det kunne gjelde for all dataoverføring! wap sider er det da ikke så mange av. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg fant ut at jeg hadde gratis wap...Jeg viste ikke at jeg at wap var fks wap.vg.no Syns ærlig talt det kunne gjelde for all dataoverføring! wap sider er det da ikke så mange av. 6853568[/snapback] Da hadde ikke Telenor tjent penger! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 bare i en mnd da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå