K.. Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Heisann kjære forummeldemmer. Jeg har nå fått litt penger tilgjengelig (sommerjobb ) og har alltid hatt lyst til å kjøre dualscreen med den 17" LCD-skjermen jeg har fra før. Tankene mine har så dreid seg over i å kjøre to skjermer på skrivebordet, hvorpå den ene kunne brukes til tv-titting. Bedre forklart: stort skrivebord når jeg ikke bruker tv-funsjonen til LCD-skjermen. Størrelsen kan være 17" eller 19" - jeg trenger bare noen gode tips til hvilke skjermer som egner seg til mitt bruk og som ikke er.. vel.. dårlige. Trenger dere mer info fra meg, fyr løs. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Det ser jo alltids penest ut med to skjermer med like høye skjermflater når man kjører dual. Men samtidig er jo det litt ålreit med litt ekstra størrelse på en TV. Men tror nok jeg hadde kjøpt en 17" og et TV-kort, nettopp utifra førstnevnte poeng. Eventuelt så er jo denne Samsungen med innebygd TV-tuner ålreit. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315384 Eventuelt så er jo 20" Widescreen tilnærmet like høy som 17" vanlig, både fysisk og pikselmessig (1024 og 1050) Så du kan jo se i det sjiktet også. Bedre til film og TV-bruk etter min mening. Eventuelt: 19" Widescreen TV/PC-monitor kombinasjon http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315390 **Edit: Bottom line: Jeg ville gått for 17" TV/PC-monitor komboen til Samsung. Tar seg best ut sammen med en annen 17" Endret 30. juli 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Den så neimen ikke dum ut. Må se om jeg går for en slik. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 redigerte litt på innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå