Gå til innhold

Kritikk på webside, forslag til forbedringer?

Anbefalte innlegg

Har laget meg en ny webside..

Ønsker kritikk på design, brukervennlighet og forslag til forbedringer.

Du finner siden (Link fjernet)

Skriv også i gjesteboka om du føler for det :)

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes den var veldig bra design-messig. Den funket fint i IE også :) Dette er vel resultatet av float spørsmålene dine?

Den var i alle fall ikke noe som jeg kan sette fingeren på. Bortsett fra den fyfy-meldingen jeg fikk når jeg brukte IE :!:

Forresten... Jeg har aldri skjønt hva en blogg egentlig er... Hva er det? :dontgetit:

EDIT: Likte forresten ikke bakgrunn så godt. Fargene var ok, men mønsteret var litt ekkelt synes jeg :ohmy:

Endret av Rinox
Lenke til kommentar

Jada, jada, la oss nå snakke om nettsiden. Jeg har ikke noe imot fyfy-meldingen, men kanskje du kunne skrevet noe annet enn "Du bruker IE. Det er fyfy."

Kanskje skrive det med noen andre ord? Det får siden til å virke mer useriøs på en måte når du skriver fyfy :!: Men det er bare min mening da :) Kan godt hende at hele verden mener det motsatte :p

Lenke til kommentar

Mye trafikk men ingen kritikk? :hmm:

EDIT: Siden hadde noe error og warnings grunnet oppdatering på et javascript til PHP script.

Har nå lagt til 3 beskjeder i header stripen:

VIKTIG MELDING: Du bruker Internet Exlorer, det er ikke bra!! Les hvorfor her.

Surf sikrere og bedre med Mozilla Firefox. "Firefox var jaggu meg et bra valg, og lett å tilvenne seg!" (ronnyab)

VIKTIG MELDING: Du bruker Opera, har ikke vurdert å gå over til Mozilla Firefox?

Håper du får et hyggelig opphold her :)

GRATULERER: Du bruker ikke Internet Explorer

Håper du får et hyggelig opphold her :)

Grunn til Opera meldingen er at jeg og en venn av meg har en "fight" om hva som er best av firefox og opera :p

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Synes det var en veldig fin side jeg..

En ting jeg ville eksprimentert litt med er rødfargen.. Synes det ble litt heftig på menyen. Ser jo selvfølgelig at den skal kobles opp mot rødfargen i headeren, men synes det blir litt for tungt..

Jeg ville prøvd f.eks grønt.. Og kanskje litt dusere farge i menyen, men i samme fargetone.. (Dette kan du prøve med rød også da..)

Hjørnene på menyrammene er pixlete. Det burde du få fiksa :)

Lenke til kommentar

Personlig likte jeg ikke gjennomførelsen av stilen i det hele tatt slik det er nå.

Men jeg liker tanken bak. Dette kan bli bra hvis du får bort all "moderne" grafikk og heller gjennomfører retro-stilen fullt ut.

Jeg synes typografien ble altfor kantete og markert. Jeg likte heller ikke fargene font-til-bakgrunn (helt svart på nesten hvitt).

Menyene til venstre synes jeg var altfor amatørmessig utført. Denne passte ikke inn i det hele tatt med retro-stilen du kjører. Du bør også få inn noe skikkelig grafikk istedenfor den vanlige, hvite fonten.

Liker bakgrunn på siden og bakgrunn på selve headeren, men jeg likte ikke fonten i headeren ettersom den ble altfor moderne i forhold til resten.

Jeg liker også dårlig "Administrator-login-boksen" din nederst til venstre, ettersom jeg ikke er noen fan av standard, grå knapper og bokser som HTML tilbyr. Prøv med noe grafisk om du kan.

Du mangler også en skikkelig footer (Den kunne kanskje stått litt i stil med header?)

Endret av E.T
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...