Gå til innhold

CreAtive GeForce 2 Pro 64MB DDR 400MhZ

Anbefalte innlegg

Hei...

Når jeg kjører 3D Mark 2001 får jeg scores på mellom 3200 - 3400/m Detonator 12.41 .... Jeg ser på andre tester å sammenligner... Konklusjonen er at de ofte har høyere scores, ca 100-200 mer og med GEFORCE 2 GTS ... Har prøvd med 6.50 driverene, men har bare fått dårligere resultater.... Kan det være Ram'en Min ? :?:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apacer bruker forskjelige chips på sinde minne brikker/moduler der i blant Winbond, Hyndai. Det er sikkert flere.

Apacer eller Winbond er blant de beste brikkene som er å få taki i Norge.

Det erbedre å ofre MHz på RAM for å beholde CAS 2-2-2.

Lenke til kommentar

Ville gått for Apacer eller Winbond, ja. Og CAS2 gir opptil 5-10% ytelsesøkning i forhold til CAS3 i enkelte applikasjoner, så det er absolutt verdt å ofre noen MHz for å beholde CAS2.

Ellers har jeg hørt en del dårlig om Mosel, selv om mange sier det er bra. Virker ikke som de lager stabilt gode moduler, men at det bare er noen som virkelig glimter til.

Selv bruker jeg to Winbond 256-brikker (mer økonomisk og marginalt kjappere enn 1x512), men med FSB på bare 120MHz er det ikke noen særlig utfordring for dem :smile:

Lenke til kommentar

Apacern min er eg. PC-133 cas-3.

Har gått på 150mhz cas-2. Går for tiden på 140mhz. Har alltid påslått turbo-mode, 4-way interleave, dram 4k page mode (var det noe mer? ikke som jeg husker...)

Er det noe vits å oppgradere ram når jeg har 256mb? isåfall til 384 eller 512? kom med et godt argument...

mvh Espen Thøring

[ Denne Melding var redigert av: jerv på 2001-08-07 02:12 ]

Lenke til kommentar
Er det noe vits å oppgradere ram når jeg har 256mb? isåfall til 384 eller 512? kom med et godt argument...

mvh Espen Thøring

Det kommer helt an på hva maskinen brukes til. Jobber jeg mye med grafikk og grafiske programmer forsvinner 500MB raskt.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...