mb_zzz Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 En kompis av meg sitter med et XFX 6600GT 128 Mb Agp, han kan ikke se film på maskinen sin og når han starter filmen så låser hele maskinen seg å kan en sjelden gang bruke ctrl,alt å delete å avslutte. vi prøvde 3 andre skjermkort og det funket utmerket, ja vi har siste Nvidia drivere til Skjermkorte hannes, og strømplugg er koblet til! noen forslag? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 bumpe pittelitt:P Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei! Forsøk skjermkortet på en annen pc, så ser dere om det er feil. Hvilken strømforsyning har pcen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Prøv med 91.37 driveren fra nVidia du finner her. Brukt den selv ett par dager og ikke noen problemer så langt. Kan også være en codec som gir deg dette problemet. Bruker kun en codec pakke på mine pc'er som fungere utmerket sammen med bla driverene til nVidia og dekker det meste av mediafiler du trenger. Den finner du her. Vis du skal legge inn nye drivere og codec så husk og fjern det du har av dette før du installerer nye. Husk også og disable virusprogram når du legger inn nVidia drivere. Mange som glemmer det. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) 91.37 driveren jeg linket til er forresten bare til 7950 kort så bruk heller 91.33 du finner her. Skal du bruke 91.37 må du modde inf fila for og legge til flere modeller. Endret 30. juli 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 prøvde et 9600pro og et 6600gt gainward og det funket utmerket, men så prøvde vi hannes xfx kort igjen å samme feilen kom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå