nree Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hei , jeg har textarea som jeg vil at folk som besøker siden kan utvide/minske med noen enkle trykk.. Jeg har satt inn dette i kodinga mi: <input onclick="increment_rows('comments', +3);return false;" value="+" type="button" /> <input onclick="increment_rows('comments', -3);return false;" value="-" type="button" /> <textarea cols="60" rows="7" name="comments" tabindex="3"></textarea></p> Og dette scriptet: function increment_rows(id, incr) { minVal = 7 if(!incr) { incr = 3; } elem = document.getElementById(id); if( (elem.rows + incr) >= minVal) { elem.rows += incr; } } Det eneste problemet er at det ikke funker i Firefox, det funker i IE og Opera .. Noen som vet hvorfor? Se siden her. Denne siden med samme script funker i firefox. EDIT: Javascript er ikke HTML fjernet.. Endret 30. juli 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) <input onclick="increment_rows('comments');return false;" value="+" type="button" /> <input onclick="increment_rows('comments', -3);return false;" value="-" type="button" /> <textarea cols="60" rows="7" name="comments" tabindex="3" id="comments"></textarea></p> Should work? Endret 2. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Funka det vettdu Tusen takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå