Footy Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Kabinetter er noe jeg ikke har peiling på... Så da blir det til at jeg spør her.. Det er veldig lett å tenkte, jo dyrere jo bedre, og noe dyrt da har halv pris, er det bra forde? Detter er kabinettet jeg tenker på, den er på halv pris i helgen hos komplett.. Tilbudet går ut i kveld, derfor trenger jeg et svar nå.. APLUS Case iQ-eye her er samme kaninettet på hjemmesiden til produsenten APLUS Case iQ-eye Hva jeg lurer på er: -Er dette et bra kabinett? -Passer alle HK i alle kabinett? -hvordan kan jeg se om dette kabinettet er noe særlig lyddempende (silence is golden) -Hva burde man egentlig se etter når man kjøper kabinett? Takker Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det virker som ett helt kurant kabinett På kabinetter bruker det å være slik at kvalitet koster Alle ATX hovedkort (det mest vanlige i dag) passer i det kabinettet. Det du burde se etter er brukererfaringer Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Virker som et bra kabinett det der Alle vanlige hovedkort passer (ATX og M-ATX) Fant en test av det her, Og det er bygget på chieftec prinsipet som er veleldig bra! Og det følger med en innebygget 7 kanals viftestyring. LØP Å KJØP! Endret 31. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Footy Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg lager en post om at det haster, setter meg ned å ser på filmmaraton og glemmer det helt, kommer på det nu, tilbudet er seff over Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Damn! Tror du må tjene deg 400kr til da. Eller så kan du jo gå for et Lian Li. de billigste av dem koster 800kr og Det er kvalitet! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Virker som et bra kabinett det der Alle vanlige hovedkort passer (ATX og M-ATX) Fant en test av det her Og det er bygget på chieftec prinsipet som er veleldig bra! Og det følger med en innebugget 7 kanals viftestyring. LØP Å KJØP! 6586213[/snapback] Får stole på deg, siden jeg ikke kan tysk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Du jeg kan heller ikke et ord på tysk! Så bare på bildene jeg Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 vel da konkluderer vi med at det er veldig bra bilder....hehe Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 wow det "twin engine " kabinette var litt rått da ! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Looks like you got lucky! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313208%20&cks=SWO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå