Teds Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Heisann! Formaterte maskinen min for ikke så lenge siden og la inn Nod32. I Nod32 har jeg et gjøremål at det skjer et automatisk søk av disken ukentlig. Haken ved dette er at nå starter ikke dette automatiske søket automatisk. Programmet skjønner at det skal skje et søk, men det hopper bare inn i vinduet hvor man skal starte et søk. Man må selv trykke på "Search" eller "Search and Clean". Det har blitt en vanesak at maskinen står på den ene timen, en gang i uka når søket skjer og mange ganger er jeg ikke tilstede. Slik det ser ut nå må jeg være der for å trykke i gang programmet, men er det noen som vet om man kan starte virus-søket automatisk? Mvh. Ole Martin Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Inne på den såkalte planleggeren under "NOD32 System Tools" kan du legge til en ny planlagt oppgave. Når veiviseren begynner velger du "NOD32 - On demand scanner" Lenke til kommentar
Teds Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Hmm, takk! Men er ganske sikker på at jeg brukte "NOD 32 Kernel - Execution of an external application" forrige gang og da startet den automatisk, men det kan være det samme. Bare den søker gjennom alle disker hver søndag klokken 18.00 er jeg fornøyd. Takk ZerBox! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå