enry Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Den 2002-10-23 00:42, skrev Jørgen-aa: Quote: Å kreve penger av kamerater er jo skikkelig sleipt :razz: Kjøp deg et hus du, og gi det bort. Hva er galt med å få betalt fra kammerater? Du burde ta ekstra betalt fra kammerater, - for er de gode kammerater tåler de det ... Om de er gode kammerater aksepterer han både en grei pris og at du koser litt med "rypa" hans. Vi snakker om gode kammerater ... ? :razz: :razz: :razz: [ Denne Melding var redigert av: enry på 2002-10-23 01:07 ] Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Den 2002-10-23 01:02, skrev enry: Quote: Den 2002-10-23 00:42, skrev Jørgen-aa: Quote: Å kreve penger av kamerater er jo skikkelig sleipt :razz: Kjøp deg et hus du, og gi det bort. Hva er galt med å få betalt fra kammerater? Du burde ta ekstra betalt fra kammerater, - for er de gode kammerater tåler de det ... Om de er gode kammerater aksepterer han både en grei pris og at du koser litt med "rypa" hans. Vi snakker om gode kammerater ... ? :razz: :razz: :razz: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: enry på 2002-10-23 01:07 ]</font> I kamerat gjengen min pleier vi å gi hverandre stuff. Altså vi får alltid ting tilbake. Ingen må betale noe, alle får alt. Skjønner ? :wink: Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 00:01, skrev KiD:solgte maskina til en kompis av meg! Vi satt oss ned begge to og diskuterte en evnt. pris. Han var oppdatert på at produkter synker i pris, og vi kom fram til en pris vi begge var fornøyd med. Han får i tillegg mye annet som er på harddisken, som f.eks. filmer, musikk, program+++ Jupp, blir litt mer fortåelig med 4700 dersom det fulgte med en del stuff som han var interessert i. Spesielt dersom han ikke har bredbånd. Lenke til kommentar
germ Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 vil bare legge til at det var sarkastisk det jeg sa tidligere. til de som ikke skjønte det! Tar ikke penger fra kamerater for programvare?!? Er dere gale?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå