hdanielsen64 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei! Har fått en stygg og lang ripe på siden av min golf, samt noen små i kantene. Lurer på om noen kan si noe om hva det vil koste å opprette, sånn ca? Trenger ikke nøyaktig prisanslag, bare en ca. pris. Takker! Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 For oppretting og lakering av kanal på en bil jeg hadde kostet det meg 2000,- +moms men det er noen år siden. Er det dør dette er snakk om? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Vanskelig å komme med antydninger. Alt er avhengig av hvor dyp og lang ripen er, om den skarp (V-formet) inn i metall m.m. Alle prisantydninger du kan få her vil værre wild guesses og ikke til å stole på. Ut fra din beskrivelse kan det komme på mellom 3.000 og 30.000 (tall tatt ut av luften). Forhør de på et lakkeringsverksted. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Ok, da skjønner jeg at det kan variere en del;) Kan kanskje komme med noen bilder... skal også høre med verksted, evnt få noen til å fikse d svart:) takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå