AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Jeg har laget et nytt design til en side. Det første funka ikke i FF og det andre hadde en J**** farge blandig, Dette er enklere og "penere" (kanskje). det er to stykker og begge vil bli brukt på siden. her er adressene: Grønt design Rødt design Diss to vil bli koblet sammen med en knapp slik at når man klikke rpå en knapp så byttes ene designet til det andre. denne funksjonen er ikke her. Håper dere er snille EDIT: For å se det gamle designet klik på knappen som heter Skift tilbake. Endret 30. juli 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) [OND] Kast hele sullamitten og start på nytt! I mine øye har ikke siden din potensiale en gang. * Fargevalgene var forferdelige * Stygg hover-effekt på menyen * Svart bakgrunn (grøss)! * FOR enkel * Ikke sentrert! Hvorfor ikke? Designet legger veldig opp til det. Nei, start helt på nytt! Sving igang Photoshop eller GIMP, lag litt grafikk (ganske rart at det ikke er brukt noen bilder på en side som skal selge animerte bilder)! Velg noen gode farger, og kod det sammen med validert kode. Så kan jeg nok muligens komme med positive tilbakemeldinger. PS - det gamle designet synes jeg heller ikke noe om! [/OND] EDIT - det var nok en feil ja! Nå er det rettet! (ang det gamle designet) Endret 30. juli 2006 av KiKKA Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Siden har potensiale, men ikke noe særpreg. Burde absolutt få inn noe grafikk på siden, spesielt om dere er et animasjonsbyrå! Prøv også å bruke flere nyanser av fargene. Også veldig stygt at menyelementene skifter størrelse (slik at resten av menyen flytter seg på hover). Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Siden har potensiale, men ikke noe særpreg. Burde absolutt få inn noe grafikk på siden, spesielt om dere er et animasjonsbyrå! Prøv også å bruke flere nyanser av fargene. Også veldig stygt at menyelementene skifter størrelse (slik at resten av menyen flytter seg på hover). 6584530[/snapback] At menyen flytter seg blir fiksa nå. er en css feil som jeg glemte å rette på EDIT: flytter den seg nå?? Har tenkt å få tak i en logo etter hvert. men har lyst til å finne et ok design først. KiKKA: Likte du det gamle eller skrev du feil? Endret 30. juli 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Var nok en skrivefeil ute å gikk! Ser at siden ser _litt_ anerledes ut i IE enn i Firefox. I IE beveger ikke menyen seg, men i Firefox og Opera beveger den seg. Den ser for såvidt ikke lik ut heller. Du burde teste siden i "alle" nettlesere! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Bevger menyen seg nå også?? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har tenkt å få tak i en logo etter hvert. men har lyst til å finne et ok design først. Lag en logo og profil først, så baserer du designet på det. Klassisk fremgangsmåte som sjelden feiler Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) vell, neste design skal ikke jeg velge fargene. EDIT: Men hva syns dere i forhold til det gamle da? Endret 30. juli 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 På en måte likte jeg det gamle designet bedre, grunnet mangel på farger i det nye. Bare for å pirke litt: Du har skrevet: "Liste over nyheter: 21.07.06 Gamlere Gamlere Gamlere" Det skrives "Eldre". Jeg mener også at sponsor i flertall skrives "sponsorer", ikke "sponsorere". Siden nettsiden din handler om grafisk design synes jeg du bør hvise litt hva dere er gode for. Altså ved å kanskje ha litt mer design der med farger, logoer, headere og kanskje bannere også. Kort sagt: Siden mangler design og farger. Synes det ble litt for simpelt Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 jeg ville ha siden så enkel som mulig, dessuten så blir bildene som vi har laget vist på en annen side. Ska få fiksa skrivefeilene Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg likte godt den røde utgaven. Lenke til kommentar
Atch Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvis du vil ha det så enkelt som mulig, foreslår jeg at du heller kjører mørk skrift på hvit bakgrunn, for slik det ser ut nå er det både vanskelig og ubehagelig å lese. Fargene virker også amatørmessige på en måte jeg ikke kan forklare. Det ser rett og slett ikke bra ut i mine øyne. Du har en sort bakgrunn med skrift i skjærende farger på. Det eneste du har gjort er å lage border rundt de ulike delene av innholdet, det er lite innhold, pinlige skrivefeil og generelt uproft. Dette kunne ha vært gjort i blinde på fem minutter av en mer erfaren webdesigner (beklager). Om du er usikker på fargene er det bedre å velge noe mindre dramatisk først, også kan du heller forandre på ting etter hvert. Det samme gjelder forøvrig for layouten. Kunne virkelig ikke vært mer enig med KiKKa. Kast hele greia og begynn på nytt. Slik det ser ut nå tviler jeg på at du kommer til å få noen kunder. Om du faktisk vil tjene penger på siden din og ikke vet helt hvordan du skal gjennomføre det, er det kanskje bedre å bruke en layoutmal noen andre har laget. Se f.eks. her. Men lykke til til deg Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Glemte vel å si dette, jeg tjener ikke en dritt på dette her. Kanskje litt i et spill. det er alt. Og kundene kommer de. Men takker for kritikk. skal se om det hjelper. Endret 30. juli 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
Atch Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Glemte vel å si dette, jeg tjener ikke en dritt på dette her. Helt i orden, men det forandrer ikke på hvordan siden din ser ut Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå