Celusion Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 hallo! jeg har installert nyeste driver til nvidia 6800GS skjermkortet mitt, etter det har jeg fått sånne svarte firkanter på skjermen når jeg spiller feks cs... noen som vet hva dette er og hvordan det løses? takker Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Installer de andre driverne, eller prøv å installere på nytt? Hvis disse har kommet etter at du installerte driverne er det jo helt klart et rent driver problem. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 for.eks cs? eller kunn cs? er flere grafiske bugs med nyeste nvidia drivere i cs. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 bare cs, som jeg vet værtfall..har ikke spilt annet! men hvilke andre drivere da? jeg prøver reinstall av grafikk drivere nå, håper det funker... hvis ikke, kan noen finne drivere til mitt nvidia geforce 6800GS som funker da? takker Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fikk lignende problemer selv il hl1-baserte spill med de nyeste driverne til nvidia. reinstallerte de forrige driverne og det funka flott, så virker som de nye driverne har noen issues. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 mm, men kan noen finne en eldre type drivere til skjermkortet mitt da? tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 her er et bilde av hvordan det ser ut! http://img450.imageshack.us/img450/4983/svartspotwp6.jpg håper noen kan si meg hva det er takker Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Her er ei liste over nvidia drivere, prøv drivere som er eldre enn 91.31. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå