Evil-Duck Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Ønsker kritikk av dette bildet som jeg tok for litt siden Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Kjempefint bilde med en veldig dyp og fin rødfarge. Liker konturene og teksturen til blomsten. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det var ganske bra. eneste er at blomsten kunne vært på midten, men det er bare noe jeg syns. Jeg kan ingenting om bilder =P Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fint og mykt bilde, men ville kanskje klippet det noe annerledes Lenke til kommentar
parleur Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 fint bilde med flott fargekontrast. Hvordan gjør man sånn med fargene? er det i paint shop? Lenke til kommentar
guildenstern Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fin crop. Er ikke glad i cut-outs så vil ikke si noe om fargene -- men fin mykhet i motivet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det smelter godt sammen i dette bildet, grunnet den grønne stilken. Det blir liksom ikke den typiske "kommunistpropaganda 20-talls grafikk"-looken som slike rødt mot sort bilder ofte får, og blir derfor ikke så billig som denne kontrasten ofte blir. Kompen er grei, synes jeg. Må være litt luft i dette bildet. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 fint bilde med flott fargekontrast. Hvordan gjør man sånn med fargene? er det i paint shop? 6584991[/snapback] Det er i Photoshop CS2 dette er gjort, men tar jeg ikke helt feil så skal det gå greit å gjøre det samme i PaintShop Takker for komentarene Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Bildet var fint, og det eg spesielt likte med bilde var den "dype" rødfargen, og de uskarpe stenglene i bakgrunnen Stå på! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Veldig fint. Hadde vært gøy å se samme bilde når blomsten hadde sprunget ut Lenke til kommentar
Morrdi2k Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Fint bilde jallis..ej makke mj me d Beklager for dialekten..det var ment direkte til starteren og vi skriver sånn PS: Kantyne ble dårlige da, tok ikke tid til å fikse det Endret 1. august 2006 av Morrdi2k Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 vart en kaldere stemning der men vet ikke om jeg likte det så veldig. men det er det jeg synest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå