Mortis747 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei. Lurer på om det fins jobber til 13åringer?? Hvis det gjør det hvor og i vilken butikk?? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Tror det kan bli vanskelig å finne jobb i butikk når man er 13, men finnes sikkert i lokale butikker. Men jeg ville tro at det er større sannsynlighet for at du får jobb som postbud/avisbud for eksempel Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 gå og selge vg hver søndag kanskje? Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 gå og selge vg hver søndag kanskje? 6589383[/snapback] Dagbladet er bedre betalt.. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 gå og selge vg hver søndag kanskje? 6589383[/snapback] Dagbladet er bedre betalt.. 6709049[/snapback] Ja, man får hele 4kr per avis man selger. Hvis du bor i et område med mye blokkbebyggelse så kan du kanskje tjene greit, men bor du i et villaområde med lange avstander fra dør til dør så tror jeg du bare bør droppe slike jobber. Selv hadde jeg en timeslønn på 20kr da jeg solgte Dagbladet på dør. Men du kan kanskje levere kveldsavisen (f.eks Aftenposten Aften) etter skoletid, da kan du tjene noen tusenlapper i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå