Dragon Hunter Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Er på jakt etter koder til dette spillet, noe som eksisterer til The Movies uten tilleggspakken. Problemet er bare at jeg ikke finner koder som gir større tomt, uendelig med penger, etc. En myte ang. kodene går ut på at man kan trykke på "Enter" i spillet, og deretter skrive inn koder. Dette er selvfølgelig løgn, og går ikke. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det kan ikke bare være de samme kodene man bruker i vanilla The Movies da? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Det er den samme koden man skriver inn i registeret, som gjør at man kan starte i år 2000, men ikke den samme traineren som gir uendelig med penger. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det er den samme koden man skriver inn i registeret, som gjør at man kan starte i år 2000, men ikke den samme traineren som gir uendelig med penger. 6584977[/snapback] Her er det endel trainere til The Movies: http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_the_movies.shtml Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Fant ut at jeg bare kan endre på Global.ini i Notepad, og dermed få så mange penger jeg vil. Hvis noen lurer på hvordan de gjør det, send en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå