LapperT Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 hei! jeg holder på å lage mitt første kabinett som skal være i tre da lurer jeg på noen ting først hvordan skal jeg merke opp hovedkort plata og bakplata? for det andre hvordan merker dere opp vifte hull? takk på forhånd mvh. the_bitch Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Å merke opp et viftehull er jo simpelt, bare marker opp en firkant på 120x120mm. Finne diagonalen og markere opp sirkelen, så bruker du bare en vifte til mal for hullene. (Er faktisk demonstrert i loggen min, bare les og spør i noen worklogs så finner du fort ut hvordan det meste gjøres ) Ta bare å lag en mal til bakplaten, hovedkortbrettet kan du jo bare feste uten å markere Endret 30. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 .....Ta bare å lag en mal til bakplaten, hovedkortbrettet kan du jo bare feste uten å markere 6584217[/snapback] men hvordan skal jeg skjære hull til bakplaten når den er festet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skjønner ikke helt hva som er problemet, men ta mal av hullet fra kabinettet den sto i. Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 ok;) takk for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå