robot Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Min mor har mistet sin mobiltelefon når hun var ute en tur på by'n en tur i går. Hun har sagt til meg at hun har sperret sim-kort som var i mobilen. Hun har spurt på puben der hun vet. at hun har misten den, og de ansatte har sagt at de ikke har funnet den etter at de har stengt der. Derfor har hun spurt meg om det går ann å få sitt gamle nummer som var på det gamle sim-kortet på et nytt sim-kort. for hun har allerede vurdert å kjøpe seg en ny mobil, men vil ha sitt gamle mobilnummer istedenfor et nytt telefonummer. Derfor spør jeg dere om det går ann? Ps. Jeg har søkt om lignende tråder her på forumet, men har ikke funnet noen. derfor måtte jeg lage denne tråden. Endret 30. juli 2006 av robot Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Du liker "M" ? Men ja. dette skal være mulig. Lenke til kommentar
robot Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Beklager at det blir for mye m i teksten, for jeg er ikke så god i skriving. fint at det kanskje går ann å flytte det gamle nummeret til et nytt simkort. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 hør med telenor eller det firmaet som du har abbonoment hos. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det går fint. Kontant operatøren for å få tilsendt nytt simkort eller gå til en butikk som forhandler abbonement fra denne operatøren Lenke til kommentar
robot Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Tusen takk for alle svar. da kommer vi til å ringe telenor for å høre om det går ann. Derfor er denne saken løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå