Straits Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hei.. Har ikke vært så oppdatert på data fronten det siste året, og lurer på om shg.no er en seriøs butikk på linje med andre nettbutikker? Handler KUN fra Netshop og Komplett til vanlig, men har finni noe på shg.no som er ganske mye billigere enn på komplett f.eks, og vil da forhøre meg om hvordan denne butikken er å handle med... Takker for svar Edit: Tenker da på leveringstid, service, ol... Endret 30. juli 2006 av X-c@libR Lenke til kommentar
Straits Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Noen med erfaringer dem vil dele? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Meg og bruttern kjøpte 2 hardsiker og 2 tastatur i sist uke. bra det... Så ja jeg syns det var ganske rask leverings tid og billig og. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har bestilt ting fra SHG.no før og har gått flott det. Har fått det levert kjapt og feilfritt. Dessuten er prisene uslålige. Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har handleet cpu, skjermkort og hovedkort fra shg.no. De er 100% til å stole på. De sender fra Danmark, men alikevel fikk jeg det etter 2 dager. Fikk problemer med hovedkortet og kontaktet derfor support. Det tok sin tid, men når jeg endelig fikk kontakt så var de villige til å ordne opp. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Raske og billige til å levere, men ikke regn med å få penger tilbake for retur med det første. Tok meg tre måneder og en bråte mailer og telefoner. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Er vel kun oppkravsbetaling som er mulig også. (selv om det ikke er en katastrofe da) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Handlet en del fra SHG og har ikke hatt noen problemer. Rask levering og bra priser. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Aldri hatt problemer med SHG. Litt treg support til tider, men det veies fort opp av at de gjevnt over har noen av de beste prisene på nett i hele Norge. -Stigma Lenke til kommentar
smy Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) bestill litt til min søster min fra shg null problmer Endret 30. juli 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har handla der. Fine priser, bra sevice. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Billig, og leveringen er kjapp. Men supporten er veldig treg(etter mine erfaringer). Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 De tar minimum 125,- i frakt uansett vare Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Er kundesupport utført av nordmenn eller dansker? Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har pratet med nordmenn, svensker og dansker på shg support.. De jeg har pratet med har vært veldig hjelpsomme greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå