YojimboVII Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hei. Jeg vil bytte login passordet til en SMC ruter fordi jeg veit ikke passordet selv. Jeg kan ikke resete rutern fordi den er eh, låst inn Kan noen hjelpe meg med dette?? Endret 30. juli 2006 av NiccOz Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Du kan du resette routeren ved å fysisk trykke inn "reset-knappen". Ellers må du ha passordet... Låst inn? Hvis du bruker den nå med kabel eller trådløst kan det ikke være veldig vanskelig å få tak i den. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Du kan du resette routeren ved å fysisk trykke inn "reset-knappen".Ellers må du ha passordet... Låst inn? Hvis du bruker den nå med kabel eller trådløst kan det ikke være veldig vanskelig å få tak i den. 6583516[/snapback] Jeg kan ikke trykke inn reset knappen fordi den er låst inn i et skap som jeg ikke har nøkkel til. Det er en Trådløs Ruter (SMCWBR14-G) Og jeg vil bytte passordet så jeg får logget meg inn fra rommet mitt =D så derfor trenger jeg å logge inn... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det får du nok neppe hjelp til her... med tanke på det du spør om er å hacke seg inn på en router. (Knus glasset hvis du absolutt må da. ) Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Det får du nok neppe hjelp til her... med tanke på det du spør om er å hacke seg inn på en router. (Knus glasset hvis du absolutt må da. ) 6583572[/snapback] Daså... Det er ikke noe glass å knuse så m nok bruke brekkjern ellerno :!: Men takk for at du prøvde hehe (Løst) ( På en måte:P) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Bruk den andre tråden til trådstarter om dette emnet. Denne tråden er ein smule feilposta. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=609896&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg