mr-freeze Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg har akkurat fått ny pc. Men, det flimrer som bare det. Jeg har 3d Prophet Hercules Ati Radeon 8500le. Den hadde jeg i den gamle pcen. Der var det ikke noe flimring, men når jeg setter inn skjermkortet i den nye.*flimre, flimre*. Ekke sikker men kan det være det at jeg har clocka kortet tidligere? _________________ MSI kt4 ultra Amd Athlon XP +2200 Hercules Ati Radeon 8500le 512mb DDR-Ram 80-giga.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Har du prøvd å stille refresh rate'n på monitoren? (hertz). Er en innstilling i Windows. Lenke til kommentar
mr-freeze Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Ja, har prøvd det.. Noen ganger blir det dårligere og noen ganger bedre... Lenke til kommentar
førstegangsbygger Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 høttalere i nærheten? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 og hjelpen kom eit par månder etterpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå