Gå til innhold

film fra Heimeværnet

aklla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er forresten Theme-sangen til Pirates Of The Caribian som er den første sangen...

6583987[/snapback]

Sikker? Har lastet ned 2 versjoner av themet til Pirates of the Caribbean og fremdeles matcher ikke de sangene den som er i introen.

6584417[/snapback]

Det er laget mange "themes" til Pirates Of The Caribbean. Filmen er full av dem. Dette er spor 3 på CDen med soundtracket, og sporet heter The Black Pearl.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Ok hvorfor var det ingen som fortalte meg at dere diskuterte filmen min her ?

Fant det jo ikke ut før nå over et halvt år for sent :(

Vel vel takker for all den positive responsen, tok en tid å snekre sammen filmen ja, planen var jo å få den klar til dimmedagen, men fant fort ut at det var umulig siste langpermen jeg var hjemme, ble så vidt ferdig med introen, men det var egentlig bare fint fikk samlet masse ekstra materiale til filmen i løpet av de siste ukene. Husker jeg gikk rundt på kasserna fra rom til rom og spurte etter bilder og filmer tatt i løpet av tiden i militæret.

Filmen er for tiden tatt ned fra filefront, men hvis det er fortsatt interesse er det bare å si ifra, enten her, via msn, mail eller vanlig post så skal vi nok klare å ordne noe :cool:

Intro musikken er som nevnt ovenfor :

Pirates Of The Caribbean - The Black Pearl

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Ok hvorfor var det ingen som fortalte meg at dere diskuterte filmen min her ?

Fant det jo ikke ut før nå over et halvt år for sent  :(

Vel vel takker for all den positive responsen, tok en tid å snekre sammen filmen ja, planen var jo å få den klar til dimmedagen, men fant fort ut at det var umulig siste langpermen jeg var hjemme, ble så vidt ferdig med introen, men det var egentlig bare fint fikk samlet masse ekstra materiale til filmen i løpet av de siste ukene. Husker jeg gikk rundt på kasserna fra rom til rom og spurte etter bilder og filmer tatt i løpet av tiden i militæret.

Filmen er for tiden tatt ned fra filefront, men hvis det er fortsatt interesse er det bare å si ifra, enten her, via msn, mail eller vanlig post så skal vi nok klare å ordne noe  :cool:

Intro musikken er som nevnt ovenfor :

Pirates Of The Caribbean - The Black Pearl

7727816[/snapback]

godt å se at den er tilbake Menig Thorsen :)

savner den tiden...

Hilsen B2B5 :)

edit: har noen flere filmer her, hvis du har lyst til å legge dem ut...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...