Thewiz Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Så fett ut! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hehe, tøffe saker.. Selv vært oppi skytebanen og skutt AG og glock. Dritmorsomt med 20stk, alle ladda med sporlys og BEKMØRKT. Har filmklipp, satte det ved siden av mens vi skøyt oppå 2 magasin. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fet film:) Selv reiser jeg til Garden den 9.aug...blir spennende! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 er forresten Theme-sangen til Pirates Of The Caribian som er den første sangen... 6583987[/snapback] Sikker? Har lastet ned 2 versjoner av themet til Pirates of the Caribbean og fremdeles matcher ikke de sangene den som er i introen. 6584417[/snapback] Det er laget mange "themes" til Pirates Of The Caribbean. Filmen er full av dem. Dette er spor 3 på CDen med soundtracket, og sporet heter The Black Pearl. Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kul film, gleder meg til militæret. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Ok hvorfor var det ingen som fortalte meg at dere diskuterte filmen min her ? Fant det jo ikke ut før nå over et halvt år for sent Vel vel takker for all den positive responsen, tok en tid å snekre sammen filmen ja, planen var jo å få den klar til dimmedagen, men fant fort ut at det var umulig siste langpermen jeg var hjemme, ble så vidt ferdig med introen, men det var egentlig bare fint fikk samlet masse ekstra materiale til filmen i løpet av de siste ukene. Husker jeg gikk rundt på kasserna fra rom til rom og spurte etter bilder og filmer tatt i løpet av tiden i militæret. Filmen er for tiden tatt ned fra filefront, men hvis det er fortsatt interesse er det bare å si ifra, enten her, via msn, mail eller vanlig post så skal vi nok klare å ordne noe Intro musikken er som nevnt ovenfor : Pirates Of The Caribbean - The Black Pearl Endret 15. januar 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Interesert!Interresert! (og hvordan i svarte granskauen staver en det ordet?) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det skrives interessert, men ja få den opp Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ja! er nysjerrig nå! Du har bare å uploade på nytt!! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ok da var den lastet opp til filefront igjen: http://files.filefront.com/Mil_action_med_...;/fileinfo.html Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Heh, stilig video likte når de ikke klarte å ta over han personen, puff og han fløy! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Ok hvorfor var det ingen som fortalte meg at dere diskuterte filmen min her ? Fant det jo ikke ut før nå over et halvt år for sent Vel vel takker for all den positive responsen, tok en tid å snekre sammen filmen ja, planen var jo å få den klar til dimmedagen, men fant fort ut at det var umulig siste langpermen jeg var hjemme, ble så vidt ferdig med introen, men det var egentlig bare fint fikk samlet masse ekstra materiale til filmen i løpet av de siste ukene. Husker jeg gikk rundt på kasserna fra rom til rom og spurte etter bilder og filmer tatt i løpet av tiden i militæret. Filmen er for tiden tatt ned fra filefront, men hvis det er fortsatt interesse er det bare å si ifra, enten her, via msn, mail eller vanlig post så skal vi nok klare å ordne noe Intro musikken er som nevnt ovenfor : Pirates Of The Caribbean - The Black Pearl 7727816[/snapback] godt å se at den er tilbake Menig Thorsen savner den tiden... Hilsen B2B5 edit: har noen flere filmer her, hvis du har lyst til å legge dem ut... Endret 15. januar 2007 av aklla Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Etter oppfordring via pm er filmen igjen lastet opp: http://files.filefront.com/Mil+action+med+...;/fileinfo.html Bruk download now, da den streamede versjonen er alt for dårlig etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå