fredriku Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei! Skal nå studere Informatikk med spes. i datasystemer ved HIST, i Trondheim. Trenger da hjelp til å finne den perfeke pcen for mitt formål. Krav jeg setter: + God oppløsning på skjerm + God batteritid + Ikke for tung + Win XP Pro + Mye minne Kommer egentlig ikke på annet som kan være viktig. Men skal ikke ha en pc med 4200rpm HD, hehe. Foreløpige pcer jeg har sett på er følgende: HP NX6125 Dell D520, tilbud fra HIST Håper dere nå kan hjelpe meg. Kommer det kanskje noe jeg bør vente litt på? Kan sikkert vente ut August, da jeg har en iMac jeg kan klare meg med sålenge Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei! Her er et forslag: Tundra 1559X - Intel Centrino 2.0GHz/1024MB/80GB/DVD RW/15"/6600 128MB 9995 kr Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Velkommen som student på HiST. Går på it-drift (samme som du skal på)der selv. Selv syns jeg tilbudet fra HiST virker veldig bra, har vurdert det selv. (er jo en del tusen under normalpris) Vi sees i fadderuka (er fadder)!! Endret 30. juli 2006 av TriNitroToluen Lenke til kommentar
Eriksson Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Macbook? Godt valg som gir deg mye for pengene, null problem å kjøre OS X og Windows paralellt med Paralell Workstation. Evnt. kan du bruke Boot Camp og kjøre Windows native. (Ser du har iMac) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Har tenkt tanken, men frister å kunne spille litt innimellom... Tror jeg da.. Trenger jo iogforseg ikke grafikkytelse. Men hører de blir veldig varme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå