Gå til innhold

xbox (1) Live på 360?

Laland

Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg lagde en live konto på min Xbox 360, syns jeg og huske at man kunne skrive inn kodene som man brukte for og få Live på den første xboxen.

Isåfall fant jeg ett genialt tilbud på dette, og lurte på om det ville funket. Fant ett såkalt "starter kit" med 12mnd live og xbox(1) headset. ville dette funket på 360`n? (Regner med at headsettet ikke funker.)

Vil helst ikke si hvor jeg fant dette da de ikke har mange igjen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Når jeg lagde en live konto på min Xbox 360, syns jeg og huske at man kunne skrive inn kodene som man brukte for og få Live på den første xboxen.

Isåfall fant jeg ett genialt tilbud på dette, og lurte på om det ville funket. Fant ett såkalt "starter kit" med 12mnd live og xbox(1) headset. ville dette funket på 360`n? (Regner med at headsettet ikke funker.)

6583169[/snapback]

vet ikke om det vil fungere, men det er 'holdbarhetstid' på disse pakkene..

Lenke til kommentar
Hei!

6583169[/snapback]

vet ikke om det vil fungere, men det er 'holdbarhetstid' på disse pakkene..

6583428[/snapback]

Ahh.. velvel... det blir under 200,- med porto uansett, så hvorfor ikke? :D

Lenke til kommentar
jeg brukte Xbox(1) headsett før jeg skaffet meg Xbox 360 headsettet, du bare tar av den tingen som kobler headsettet til Xbox(1) kontrolleren og setter den i 2.5 jack-pluggen under kontrolleren på 360'n

6586306[/snapback]

Og ting blir ikke annet enn bedre og bedre :D

Lenke til kommentar
Du kan jo logge deg inn på den gamle, for så å føre over. Funker fett, pluss at du fremdeles kan spille Live på den gamle!

6593794[/snapback]

Genialt med Live på begge go`boksene, òg muligheten til og spille via System Link :D

Lenke til kommentar
Du kan jo logge deg inn på den gamle, for så å føre over. Funker fett, pluss at du fremdeles kan spille Live på den gamle!

6593794[/snapback]

Genialt med Live på begge go`boksene, òg muligheten til og spille via System Link :D

6594882[/snapback]

Betyr det at man kan ha en aktiv live-konto på begge maskinene? Snodig. Jeg kjøpte konto først da jeg kjøpte 360. Da jeg ville prøve å logge inn på xbox(1) så kom det en beskjed med noe sånt som at jeg da bare kunne bruke DEN maskinen på live? Hva kan jeg gjøre for å bruke live på begge uten to kontoer? :blush:

Lenke til kommentar

6593794[/snapback]

6594882[/snapback]

Betyr det at man kan ha en aktiv live-konto på begge maskinene? Snodig. Jeg kjøpte konto først da jeg kjøpte 360. Da jeg ville prøve å logge inn på xbox(1) så kom det en beskjed med noe sånt som at jeg da bare kunne bruke DEN maskinen på live? Hva kan jeg gjøre for å bruke live på begge uten to kontoer? :blush:

6604000[/snapback]

Du må nok ha to Live kontoer.. hvis du skal spille med begge, må du attpåtil ha Live gold på 360`n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...