kunchun Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 kom bortie noen knapper tror jeg, etter det ble skjermen svasrt, når den slo seg på igjen var alt speilvendt og oppned..ikke så gøy å sitte på hode å lese. hvordan får jeg det til å bli normalt igjen?? Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Greit å visst litt om spesifikasjonen dine... Er det et nVidia kort du bruker, så klikker du en gang på det lillle nvidia ikonet nede til høgre (system tray ellerno), deretter skal du finne noe som heter Rotation Settings. Standard for denne er 0 grader. Endret 30. juli 2006 av ouCHastilaer Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 jeg anre ikke hva slags kort det er desverre. men kan prøve å søke på rotation settings og se om det kommer opp noe? jeg et ikke egentlig selv hva som skjedde, så litt vasneklig å gå i detaljer, jeg kom borti noen knapper, og alt ble bare snudd på hode, rett og slett. men kan prøve å finne det du sa, takk Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Gå til anskaffelse av SiSoft Sandra. Programmet er gratis, og viser alle spesifikasjonene på PC'en din. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Ja, kan ikke si jeg skjønte så mye av det programmet, det viser alle spesifikasjonene på pc'en. at jeg på den måten kan finne de rotation settingsene, eller hva tenkte du på? Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Du visste ikke hvilket skjermkort du hadde, det er her SiSoft Sandra kommer inn. Når du har starta opp SiSoft, Dobbel-klikk på Video System Information, og deretter ser du hvilket modell du har. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvis skjermen er speilvendt og opp ned, kan du legge et speil foran og under skjermen, så skulle det bli rett igjen. Regner med det er lettere å finne frem til de riktige innstillingene når bildet er normalt. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Var det noen knapper på selve skjermen du var borti når dette skjedde? På enkelte skjermer er det mulig å rotere bilde ved hjelp av innstillinger på selve skjermen Endret 30. juli 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 uhm, er det en skjemrkort type som heter Intel®, for i såfall har jeg funnet det.. Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Ja, dette er da mest sannsynlig Intregert Grafikk. Google dette for mer informasjon. Dette gjør saken litt verre, da jeg ikke kjenner til driverene eller noe annet anngående dette. Skal se om jeg finner noe ved hjelp av litt googling. Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Nå kunne det også vert greit med litt mer informasjon om skjermkortet, ikke bare modell, men det som følger også. Endret 30. juli 2006 av ouCHastilaer Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 På skolen min kan man trykke Ctrl + Alt + En piltast, og så snur skjermen seg i den retningen du trykket. Virker som om det er en eller annen genial funksjon i XP. Men tror bare det funker på Proffessional, jeg har Home hjemme, og her funker det ikke. Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 På skolen min kan man trykke Ctrl + Alt + En piltast, og så snur skjermen seg i den retningen du trykket. Virker som om det er en eller annen genial funksjon i XP. Men tror bare det funker på Proffessional, jeg har Home hjemme, og her funker det ikke. 6583298[/snapback] Jeg bruker pro, og her funker det ikke. Det har sannsynligvis noe med driverene å gjør. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 ahh, Ctrl Alt og piltast ned funket som bare det. Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå