sablabra Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 De temperaturene over er da uten den store vifta. Jeg tester med vifta nå. CPU: 24.5'C SYS: 24.5'C GPU: 52'C Til nå så tjener jeg kun på støyen Uten vifta på så holder CPU nesten lik temp +/- 2grader og SYS er helt lik. GPU holder seg rundt 52-54'C. Men maskinen bråker mer med vifta på. Så den skal nok av fort igjen 6616635[/snapback] Så det var egentlig bare en gimmick alt sammen? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) De temperaturene over er da uten den store vifta. Jeg tester med vifta nå. CPU: 24.5'C SYS: 24.5'C GPU: 52'C Til nå så tjener jeg kun på støyen Uten vifta på så holder CPU nesten lik temp +/- 2grader og SYS er helt lik. GPU holder seg rundt 52-54'C. Men maskinen bråker mer med vifta på. Så den skal nok av fort igjen 6616635[/snapback] Så det var egentlig bare en gimmick alt sammen? 6616653[/snapback] ja Så nå er det en 250mm vifte til salgs hehe Beste er å kjøre uten vifta. CPU blir kanskje 1 til 2 grader varmere (ifra 25 til 27 som ikke er farlig i det heletatt). Men støyen blir borte om jeg fjerner vifta Endret 5. august 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) CPU holder nå faktisk 25'C nå uten vifta på, og SYS holder 23'C. Det er da bedre temperaturer enn med den store vifta på. GPU holder forsatt 53'C Edit: Tatt nå en grundig stresstest på maskinen. Akivitet på minne, CPU, FPU og alle diskene. CPU kom til 34'C mens SYS holdt 23'C hele tiden. (brukte Everest) Endret 5. august 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Lekte meg litt med photoshop nå CM Stacker kabinettet er svart med sølv lister nå, er det da best med den svarte løsningen eller den i sølv? (se bilde under) 6587124[/snapback] den mørke blir nok best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå