Gå til innhold

Modde orginal CM Stacker sidedør

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det skal da være fullt mulig. Det er allerede ett feste for 80mm vifte... kan da ikke være så utrolig vanskelig å kjøre på noe ekstra for å få plass til det monsteret. Overrasker meg egentlig at de ikke iallefall laget plass til en 120mm der fra før, i stedet for en puslete 80mm....men men

Lenke til kommentar
hva med litt epoxy lim, plastrammer og slikt? :)

6583557[/snapback]

Var ikke helt med deg der :hmm:

Edit: Skal bli spennende å se om CPU/chipset temperaturen synker. I skrivende stund holder CPU 29'C og systemet 31'C

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar

du har stjelt ideen min... varf varf!! sinna som ei fele

neida, fint at noen andre gjør det før meg... hoho... men jeg visste at det var 30cm der da, så jeg tenkte litt på en 30cm vifte fra clasern goså, som går på 230volt... men den bygger så mye innover fordi det er en motor som står der... men så har jeg funnet noen andre vifter også, som bare bygger 8cm innover... men den som de har på microplex er jo ganske fin sånn i formen da, og med den ramma rundt, så lurer på om det ikke blir den her også...

Lenke til kommentar
du har stjelt ideen min... varf varf!! sinna som ei fele

neida, fint at noen andre gjør det før meg... hoho... men jeg visste at det var 30cm der da, så jeg tenkte litt på en 30cm vifte fra clasern goså, som går på 230volt... men den bygger så mye innover fordi det er en motor som står der... men så har jeg funnet noen andre vifter også, som bare bygger 8cm innover... men den som de har på microplex er jo ganske fin sånn i formen da, og med den ramma rundt, så lurer på om det ikke blir den her også...

6591125[/snapback]

Hvordan har du tenkt til å gjøre det?

Lenke til kommentar

kjøpe kanskje en av de viftene jeg snakker om som er 8cm tykk, det er papst vifte og burde holde hva den lover...

de fåes i alle slags størrelser.. og denne typen vifter heter axialvifte, det som eventuelt kommer til å stoppe meg fra å kjøpe en slik er prisen, som jeg ikek vet hva er..

og kanskje bråket, får sette inn en dimmer da...

søk etter vifter av denne slaget på denne siden:

http://www.ebmpapst.us/Search/size.asp

edit:

hehe.. hvordan jeg har tenkt å gjøre det med den vifta fra microplex?

da har jeg tenkt å kjøpe en ny sidedør med vindu og kutte høl i vinduet... hvis det blir den da...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

På orginal sidedør så er det 6 armer som går mot midten, kun 4 av de går helt inn. De skal jeg fjerne. De 2 som er igjen skal jeg tilpasse slik at jeg får festet den 25cm vifta midt på. Festet da kun i 2 av festene, men legge den i press mot netting veggen

Er det jeg har som planer til nå.

Lenke til kommentar
kjøpe kanskje en av de viftene jeg snakker om som er 8cm tykk, det er papst vifte og burde holde hva den lover...

de fåes i alle slags størrelser.. og denne typen vifter heter axialvifte, det som eventuelt kommer til å stoppe meg fra å kjøpe en slik er prisen, som jeg ikek vet hva er..

og kanskje bråket, får sette inn en dimmer da...

søk etter vifter av denne slaget på denne siden:

http://www.ebmpapst.us/Search/size.asp

edit:

hehe.. hvordan jeg har tenkt å gjøre det med den vifta fra microplex?

da har jeg tenkt å kjøpe en ny sidedør med vindu og kutte høl i vinduet... hvis det blir den da...

6591514[/snapback]

Har du planer om å modde døra, eller er det noe du bare har lyst til?

Jeg har alt bestilt meg vifta ifra Microplex, orket ikke å kjøre til særp. Så jeg skal nok begynne med den så fort den kommer

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...