jaha Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -Email klient:Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: egentlig akkurat det samme -Vekt: max 120g -"Støt/sprut/støv-sikker": må være holdbar Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. litt passe stor -Touchscreen: nei Pris: Max 1500kr Med abonnementsbinding): Ja Hvis med abbenoment, hvilket? Tele2 Diverse: -Merke: Har samsung fra før og er godt fornøyd, men tar egentlig alle merker -Kamera: Ja, helst 2Mpix, men ikke et krav -Videokamera: Nei -Symbian: Nei -Infrarød port:Nei -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: som standard tenker jeg.. -Minnekort?:Ja -MP3: Ja -Radio: Njaaa... kanskje -UMTS: Gjerne det -Triband: Ja -wLAN: nei - Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: "Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? sender en del sms og ringer litt.. bruker kameraet til å dokumentere arbeidet jeg gjør på jobben Lenke til kommentar
jaha Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 hva med Samsung D820? har litt lyst på 3G og 2Mpix kamera da men.. Noen forslag? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jaha.. Gå for en k800i du.. du fård en hos elkjøp for 1000 lappen med tele2 mobil pluss. har den selv å er veldig fin å deilig å skrive med.. den har 3.2 mpx kamera.. men dårlig video oppløsning Forelsket i første blikk jeg så den:D gå for den du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå