frank_jarle Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Jeg har hele tiden brukt Opera til å browse, men en ting som alltid har iritert meg grundig og som jeg ikke finner ut av er at Opera nekter å printe ut et merket område slik det på på websiden. si at jeg har betalt noe ¨på nett så får man en "faktura" som man kan printe ut, når jeg så merker dette område så blir det bare printet ut linje for linje (skulle tro at Opera ikke tar hensyn til CSS/tables når den printer ut selected. Har derfor begynnt å bruke IE til å printe ut slike sider da de er mer ryddig. Noen som har erfaringer med dette selv? Frankie Endret 30. juli 2006 av frank_jarle Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvis du trykker forhåndsvisning av utskrift og printer ut så kommer det sånn som det er på skjermen, men da kan du ikke merke område og printe ut. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Akurat det som er så merkelig med Opera. Men er det bare meg som har dette problemet med å printe ut WYSIWYG? Frankie Lenke til kommentar
steppen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg ser tråden er gammel, men fant noen ut av dette? Jeg klarer ikke å skrive ut merket område i Opera 9.26. Får bare "Kunne ikke skrive ut siden". Hele sider går dog greit. Endret 6. mars 2008 av steppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå