Mystika Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei Kjøpte meg Canon 350D og der fulgte det med Photostudio,problemet er at jeg ikke finner gode tutorials på det. Er det noen som vet hvor man kan få tak i det? Har googlet og lett på Arcsoft sine sider,men uten hell. *Krysser fingre og tær for at noen vet* Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fann ikkje anna enn manualen og denne testen som gjer ein rask gjennomgang av det som er mogeleg i programmet, utan at den går so veldig i detaljar. Ingen tutorial med andre ord, men kanskje du får noko ut av den likevel. Lenke til kommentar
Mystika Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Fann ikkje anna enn manualen og denne testen som gjer ein rask gjennomgang av det som er mogeleg i programmet, utan at den går so veldig i detaljar. Ingen tutorial med andre ord, men kanskje du får noko ut av den likevel. 6582743[/snapback] Takk! Hjelper dette,får sette meg ned og lese og teste ut litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå