abene Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Versjon 8 av lynmeldingsprogrammet Yahoo! Messenger 8 er sluppet. Blant nyhetene er mulighet til å ringe fra PC til fasttelefon og motsatt. Les mer Lenke til kommentar
mindor Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Noen som vet hvor mange som kan være på linja samtidig når man ringer pc til pc t Takk Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg har egentlig aldri vært fast bruker av Yahoo! Messenger, men jeg tror kanskje jeg skal begynne å bruke det. Pga. av hele opplegget egentlig. Det er bare mye mer genialt enn MSN Messenger (Windows Live Messenger). Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg har egentlig aldri vært fast bruker av Yahoo! Messenger, men jeg tror kanskje jeg skal begynne å bruke det. Pga. av hele opplegget egentlig. Det er bare mye mer genialt enn MSN Messenger (Windows Live Messenger). 6582562[/snapback] Kan du forklare hva som er så mye bedre? Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 for noe dritt, må jo takke ja til toolbar osv når mann installerer det ?! Går det ann å fjerne de 2 ekstra programmene etterpå? Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 for noe dritt, må jo takke ja til toolbar osv når mann installerer det ?!Går det ann å fjerne de 2 ekstra programmene etterpå? 6583050[/snapback] Jeg fikk ikke noe toolbar når jeg installerte - men jeg tror du må velge avansert installasjon for å kunne velge det bort. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Jeg har egentlig aldri vært fast bruker av Yahoo! Messenger, men jeg tror kanskje jeg skal begynne å bruke det. Pga. av hele opplegget egentlig. Det er bare mye mer genialt enn MSN Messenger (Windows Live Messenger). 6582562[/snapback] Kan du forklare hva som er så mye bedre? 6582735[/snapback] Nei, jeg har ikke satt noe fast grunnlag for påstanden min. Klarer ikke å forklare hvorfor det er så mye bedre. Endret 30. juli 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 *knis* Det er mer genialt enn WLM, men du klarer ikke å forklare hvorfor? Lenke til kommentar
G Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hvilke forskjeller er det på denne Yahoo løsningen i forhold til Skype 2.5? Endret 30. juli 2006 av G Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Er den rask ved filoverføring? MSN Messanger er ivertfall treg, men Trillian er bedre. Forresten prøvde jeg Yahoo Messanger 7 en gang, men den ville aldri koble opp. Lenke til kommentar
master air Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 mens det koster rundt 93 øre å ringe mobiltelefon. Nærmere informasjon om prisene finner du på denne siden. Er dette minuttprisen eller sammelt kostnad uansett lengde på samtalen? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Lurer litt selv på om det er minutt- eller "helpris" som er oppgitt. Endret 30. juli 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
mungo Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg synes webcam-funksjonen i YM er bedre enn WLM. Har begge bredbånd kan man aktivere såkalt Super-modus. Bildet blir da større og fps meget bra. En annen ting er at man kan lage egne "bortemeldinger" som f.eks. "Spiller BF2 på battlefield.no #1 All maps" o.l. Endret 31. juli 2006 av mungo Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Du kan lage egne bortemeldinger i WLM også. I alle fall med Messenger Plus! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Går ikke å bruke hotmail kontoen altså, synd. Noen som kan anbefale noen bra plugins? Går det ikke ann å legge til/chatte med folk som bruker msn? (snakke fra yahoo til msn) La til meg selv, fikk så en mail som sa at jeg var invitert men for å takke ja måtte man ha en yahoo ID.. (?) Endret 1. august 2006 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå