XanderX Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Når jeg går inn på harddisk stasjonene så går det en liten stund så, plutselig går den ut av harddisk stasjonen. Du får bare bakgrunnsbildet uten ikoner, så kommer den tilbake alle programer jeg kjøer går videre,men den har gått ut av stasjonene. Hva kan være grunn til det. Jeg har en IDE Maxtor DiamondMax Plus 9, 8 MB cache og en S-ata Seagate Barracuda 200gb Det er spessielt når jeg går inn på film på s-ata disken at den går ut. Kan det være et program eller noe som den oppdager som gjør den til å gjøre slik. Og når jeg skal spille av en film\serie og går inn så skjer det samme. Endret 30. juli 2006 av XanderX Lenke til kommentar
nifty Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hva går ut av hva ? Lukker explorer vinduet seg, er det det du mener ? _nifty_ Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Den går ut av harddisk stasjonen, så går den tilbake til skrivebordet Endret 30. juli 2006 av XanderX Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Kanskje det er den velkjente avi-buggen. http://www.ghacks.net/2006/04/28/how-to-fi...-in-windows-xp/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg tror du blir nødt til å bytte ut ordet "den" med andre ord i spørsmålet ditt for å få det til å gi mening... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Høres ut som om exporer leker seg litt her. Litt vanskelig å si hva problemet kan være, du får prøve hårek sitt tips og se om det hjelper noe. Hvis ikke, ta en full scan for virus og spyware. Hvis det fortsatt ikke funker så formater Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Det er ikke virus/spyware. Har nettopp formatert Endret 2. august 2006 av XanderX Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvilken av diskene har du problemer med? Begge? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Det er s-ata som jeg har mest problemer med Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Det er mest når jeg går inn på filmer, da tar den å går ut av stasjonen. Har mistanke om at det er en feil der. Finnes det et program som sjekker om det er noe galt med filene eller med harddisken? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har samme problem som trådstarter og jeg har prøvd det som hårek linket til uten hell. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Har du prøvd å slette filer, i den mappen du er i, tok å slettet en del nu, vil si nærmer 100gb, så føreløbig så ser det ut som det var en fil som gjorde at harddisken går ut av stasjonen Ta musen over filen og trykk på den,hvis den går ut kan det være den filen som gjør det Endret 4. august 2006 av XanderX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå