Fulgu Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Tatt i Tärnabyområdet, like over grensen til sverige ved Mo i Rana. Kanskje en smule utbrent i skyene, men stort sett er jeg selv fornøyd. Vurderte å halvere bredden på det og heller ha det i stående format, men føler selv at bildet mister noe da. Hva synes folket? Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg kunne tenkt meg mer dybdeskarphet, men ellers var det et veldig fint bilde. Liker alle elementene du har fått med. Eneste jeg savner er mer fokus på bakgrunnen. Bra fanget. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fint bilde Selv syns jeg ikke dybdeskarpheten hadde trengt å være større. Kunne heller vært mindre for min del. Det setter blomsten fint i fokus. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg liker også personlig at fokusdybden er så snever, det fremhever blomsten, og bakgrunnen trenger ikke fokus, man skjønner hva omgivelsene er uansett Jeg tror at hadde bakgrunnen vært hakket mer fokusert ville det bare sett ut som jeg ikke greide å fokusere på den, fremfor at det synes at det var hensikten min at den skulle være noe uklar. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Et bilde etter mitt hjerte dette, den nydelige og fint fokuserte blomsten, de vakre omgivelsene og komposisjonen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvilket kamera og objektiv har du brukt på dette bildet? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 You dont wanna know http://www.dpreview.com/reviews/canona520/ Canon Powershot A520 Kompaktkamera Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Der kan man se. Mannen bak kameraet betyr så mangt. Veldig fint bilde. Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Likte bildet ditt kjempe godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå