Gå til innhold

Burdte jeg kjøpe denne skjermen nå ?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ram fra USA. Er dette greit vedsiden av

Fant ingen bra titel, kom gjerne med forslag :cool:

Skal kjøpe meg ram nå fra usa og a skal jeg ha 4gb ddr2 som jeg ikke for brukt før i september måned da jeg kjøper meg en conroe ....

Synes jo at det er litt dumt at de bare skal ligge der å støve så jeg fant ut at jeg kjøper noe i tillegg frm til jeg for meg en conroe :D

Har da kommet fram til dette oppsettet og lurer på om det er verdt det og om det er noe særlig bedre enn hva jeg har nå ?

Du ser hva jeg har nå i profilen min.

Takker for all hjelp jeg kan få :D

Se lenger ned for det om skjermen !

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Vil bare minne om at du får et svore strev med garanti om det skulle være noe galt med det du kjøper fra USA.

Blir det virkelig rimeligere etter at du har slengt på mva?

Lenke til kommentar

Det er opp og ned om det blir billigere eller ikke, men så kjenner jeg folk der borte som legger det i nye konfoluter og sender det til meg som "gave" så slepper jeg moms :D

*Edit: har lagt til både ASUS 6200tc og XFX 7900gt ...

Så det jeg da lurer på er hvem av dem jeg skal velge. Skal som nevnt tiligere oppgradere til conroe i september så da har jo kanskje G80 kommet og 7900GT har falt drastisk i pris, men det er jo ikke sikert da :roll:

Derfor må jeg vite om jeg kjøper meg 7900gt nå eller seinere i september og har 6200tc fra til da ?

Need some answers

**Edit: For vel komme med en link til ramen da :)LINK to the ram

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Det er en slags type bal som du legger i handen din å gjør en spesiel bevegelse så du for mer motstand etterhvert som den går fortere og fortere ...

For å slå rekorder og for å trene hånd musklene ...

Men ok da har jeg funnet ut at jeg venter til september :nei:

Men nå har jeg jo 7k å bruke imellom tiden ....

Skal sefølgelig spare dem å, men i september skal jeg også ha en ny skjerm ....

Tenkte da på denne Philips skjermen som har IPS panel som er blant det baste som er å få tak i til LCD skjermer ....

Den har 8ms grått til grått

Hva synes dere ? Har hørt at det snart skal komme et nytt panel eller noe sånt som skal være 10ganger bedre. Kommer det innen 15 september ?

Takker

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

powerball.com

Tror ikke det nye panelet kommer før 15 september, i så fall har det gått meg hus forbi..

Edit:

20" har en tendens til etterslep, men det er generelt.

Spesielt på skjermen din vet jeg ikke.

Endret av Slettet+9812398713
Lenke til kommentar
I så fall har det gått meg hus forbi..

Edit:

20" har en tendens til etterslep, men det er generelt.

Spesielt på skjermen din vet jeg ikke.

6584498[/snapback]

Den skjønte jeg ikke, er ikke så god med uttrykk

Det er en her på forumet som har gitt sin karakter av den og som har sagt hva han synes om den og det er lite etterslep ...

Går det over 12ms blir det formye for meg ...

Skjønner ikke vitsen med rå dyreskjermer på 2ms når man ikke ser noe særlig forskjell uansett (det er noe de innbiller seg !)

Men burdte jeg kjøpe den nå eller vente til jeg kjøper resten like etter 15 september ? (det er da penga tikker inn :fun:)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Dess lengre du venter, dess billigere blir det.

Eneste unntak er kampanjetilbud og force majeur.

Dessuten er det mer spennende å ha helt ny pc, og ikke litt-om-gangen.

Synes jeg ;)

Lenke til kommentar

Men så har jeg jo også litt plass problemer på pulten da veggen er rett bak og min nå værende CRT er jo nesten to meter lang (litt overdrevet :innocent:)

*Edit: har altid hatt litt om gangen så det blir nok ikke noe problem :)

Jeg kjøper jo alt på nytt i september uten om kabinett, mus, Tastatur, muse matte og (kanskje) skjerm

Gleder meg no så sykt :fun: Bare tenk på den ytelses forskjellen fra hva jeg har nå :fun:

**Edit: Får no ca. 6600 i 3DMarks01, kommer til å få ca. 40000-50000 :fun:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Et 7900gt@700/900x2 vann og en conroe E6600@ 3.8Ghz vann pluss 4gb kvalitets ram så er vel det nokså mulig :hm:

Kanskje for jeg meg 7900gt i SLI etterhvert også :cool:

*Edit: Jimrase fikk 64000 i 3DMarks01 eller 01se med en conroe på 4,2ghz 2gb kvalitets ram og et lett overklokket 7950GX2 :dribble:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Skjerm kortet?

Skjermen ja ...

Nja den til samsung har vel NT panel og er noen hundrelapper dyrere og den er ikke widescreen

men hvis jeg uansett kommer til å kjøpe meg ny skjerm i september kan jeg like godt kjøpe den nå da, eller blir det veldig dumt fordi det skal eks. komme noe helt nytt innen skjermer til 15september ?

Hadde ikke hatt noe imot skjermen ti acer men den koster 7,5k :thumbdown: er dog en 24t med mye bedre oppløsning :D

*Edit: er 6ms grå til grå dårlig ?

Hvor mange ms er det sånn ca. i sort til sort ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...