Proton Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei! Er det noen som kan brenne en kopi til meg? Jeg har akkurat fått tak i et K8N-E Deluxe kort uten CD. Jeg kan godt betale litt også..-. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei! Jeg har ikke cden, men er det ikke tilstrekkelig å laste ned drivere fra internett? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei! Er det noen som kan brenne en kopi til meg? Jeg har akkurat fått tak i et K8N-E Deluxe kort uten CD. Jeg kan godt betale litt også..-. 6581343[/snapback] Du finner vel mye av det samme her: http://support.asus.com/download/download....=K8N-E%20Deluxe Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Den CD'en er kun et alternativ for de uten internett, fra gammelt av. Nå har jo så si alle tilgang til nett, men de inkluderer fortsatt denne CD'en alikvell. Følger du x-fiesta's link finner du hva som ligger på CD'en Lenke til kommentar
Proton Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Nei det er ikke f.eks NV Firewall software der. Det ligger kun på cd'n. Jeg vet det også er andre ting som ikke finnes på asus sidene. Det er derfor jeg gidder å spørre... Endret 31. juli 2006 av Proton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå