ZindreX Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg har netopp kjøpt meg Jensen Wireless Router WBR 7954, og Jensen Wireless USB Stick til min gaming pc, men jeg synes at det er litt ustabilt. Fordi når jeg spiller CS har jeg 40 - 150 i ping, og jeg synes at det lagger veldig mye noen ganger. Så jeg lurer på om jeg kanskje bør bytte den USB Stick med et netverkskort, fordi på baksiden av eskene står det at USB Stick når 100 meter innendørs, mens netverkskortet når 200 meter innendørs.. Vil det bli mer stabilt da? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Spørsmålet er kabel eller ikke kabel. Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Spørsmålet er kabel eller ikke kabel. 6581336[/snapback] Jeg har trådløst, gidder ikke å borre hull i vegger osv, for å få en internett til pc'en min. Endret 29. juli 2006 av ZindreX Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) kjøp eit sikkilig nettverkskort det er mykje problem med USB Stick dårlig signal og blir veldig fort heite ved stor belastning og kutter linja som regel kjøpte meg nett opp nytt nettverkskort og det hunker 100% veldig stabilt ikkje noke problem skal du ha noke sikkilig trålaus kjøp noke med kvalitet ikkje det billigste du finner har ikkje blit kobla i frå ennda og har 125 Mbps fungere topp pluss veldig stabilt Endret 29. juli 2006 av Neddo Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 kjøp eit sikkilig nettverkskort det er mykje problem med USB Stick dårlig signal og blir veldig fort heite ved stor belastning og kutter linja som regel kjøpte meg nett opp nytt nettverkskort og det hunker 100% veldig stabilt ikkje noke problem skal du ha noke sikkilig trålaus kjøp noke med kvalitet ikkje det billigste du finner har ikkje blit kobla i frå ennda og har 125 Mbps fungere topp pluss veldig stabilt 6581576[/snapback] Ok, tror du at pingen vil bli lavere i CS også, hvis jeg bytter USB Sticken i et nettverkskort? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 det kan god hende kan ikkje seie noke 100 % her, spørrst om du gjerde på noke (lasta ned ein annan plass i nettverke dit) og kor kraftig linje Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 det kan god hende kan ikkje seie noke 100 % her, spørrst om du gjerde på noke (lasta ned ein annan plass i nettverke dit) og kor kraftig linje 6581605[/snapback] Ok, tror jeg skal ta med meg USB Sticken til byen og bytte det til et nettverkskort. Takk for svarene Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Kjenne mange som har hat mykje problem med USB Stick innkluder meg sjølv funker fint til og surfe men dårlig til reste so skaff eit nettverkskort Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Kjenne mange som har hat mykje problem med USB Stick innkluder meg sjølv funker fint til og surfe men dårlig til reste so skaff eit nettverkskort 6581638[/snapback] Du mener kabel er løsningen ? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 sikktet til tårlaus nettverkskort og ikkje USB Stick Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Dårlige erfaringer med USB-sticks her, begge jeg har blir varme og kobler fra hele tiden. Fant fram en Jensen-ruter jeg hadde liggende og bruker den som mottaker i stedet Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Nå har jeg kjøpt meg et nettverkskort, men er veldig usikker på hvor i hovedkortet det skal stå... Noen som kan si meg hvor det skal stå? Her er hovedkortet: https://prisguiden.no/product.php?productId=46022 Lenke til kommentar
02tom Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Dårlige erfaringer med USB-sticks her, begge jeg har blir varme og kobler fra hele tiden. Fant fram en Jensen-ruter jeg hadde liggende og bruker den som mottaker i stedet 6584123[/snapback] Tror dette er veldig forskjellig fra produsent til produsent. Har selv usb stick fra 3com og den blir aldrig varm og er dønn stabil. Har aldrig hatt noe problem med den når jeg feks har spilt BF2, har da hatt rundt 25-50 i ping sånn i snitt. Kan også ofte hjelpe å oppdatere firmwire på router og software til usb sticken. Men er vel ingen tvil at kabel er best ved spilling Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Nå har jeg kjøpt meg et nettverkskort, men er veldig usikker på hvor i hovedkortet det skal stå...Noen som kan si meg hvor det skal stå? Her er hovedkortet: https://prisguiden.no/product.php?productId=46022 6596468[/snapback] Det passer bare en plass(d.v.s) 3 plasser på det HKet. Spora er hvite,putt det i der.. Regner med at du har fått en PCI kort da... Endret 1. august 2006 av taz Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Nå har jeg kjøpt meg et nettverkskort, men er veldig usikker på hvor i hovedkortet det skal stå...Noen som kan si meg hvor det skal stå? Her er hovedkortet: https://prisguiden.no/product.php?productId=46022 6596468[/snapback] Det passer bare en plass(d.v.s) 3 plasser på det HKet. Spora er hvite,putt det i der.. Regner med at du har fått en PCI kort da... 6596653[/snapback] Ok, skal prøve. Så det er ikke det svarte plassen som er i mellom de hvite jeg skal sette det i?? Endret 1. august 2006 av ZindreX Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det svarte er PCI-E 16x, og brukes til skjermkort. Du har to hvite spor nederst som er PCI, og et mellom de to PCI-E 16x-sporene. Det siste lille sporet er PCI-E 1x, arvtageren til PCI. Jeg ville ha valgt det nederste PCI-sporet, så varm luft fra skjermkort ikke blir bremset opp med en gang. Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Det svarte er PCI-E 16x, og brukes til skjermkort. Du har to hvite spor nederst som er PCI, og et mellom de to PCI-E 16x-sporene. Det siste lille sporet er PCI-E 1x, arvtageren til PCI. Jeg ville ha valgt det nederste PCI-sporet, så varm luft fra skjermkort ikke blir bremset opp med en gang. 6596784[/snapback] Ok, skal prøve meg på det da, men da må jeg flytte litt, fordi jeg tror det er noe usb innganger i den nederste PCI-sporet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå