2metring Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 hei. må man ha traffikalt grunnkurs for å ta lappen? selv om man har mopedførerbevis. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei! Ja fra en dato (1. januar 2006?) så må vel alle det ja. Ganske kjedelig og unyttig kurs synest jeg, og ikke minst sure penger. (jeg går ut ifra du mener klasse B (BIL)). Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Tror faktisk du slipper det hvis du har mopedlappen. Men for sikkerhetsskyld burde du ringe til en kjøreskole. Lenke til kommentar
lindus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 hei. må man ha traffikalt grunnkurs for å ta lappen? selv om man har mopedførerbevis. 6581044[/snapback] nei ikke hvis du har mopedlappen fra før, de sa de da jeg var på trafikalt grunnkurs, kun før først egangen du skal ha førerkort og siden du allerede har førerkort på moped så trenger du ikke trafikalt grunnkurs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå