pestiferous Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 selv om norsk black metal ligger helt i verdenstoppen så kommer det utrolig mange bra grupper fra utlandet ogå. sargeist, pestiferous ( den finske utgaven ), naer mataron, vlad tepes , belketre, torgeist for å nevne noen. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Drudkh! Det beste fra den ukrainske scenen. Primitiv og rå, men vakker "nature black metal". En av mine definitive favoritter for tiden. Østerriske Abigor er også verdt å nevne. Nachthymnen er et mesterverk. (Har ikke hørt noe annet av dem.) Sverige har også noen gode å by på: Dark Funeral, Bathory, Dawn, Naglfar og Silencer. Og vi må ikke glemme amerikanske Xasthur. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har enda ikke funnet ut om Vlad Tepes er bra eller ikke. Lyden på flesteparten av demoene er jo hinsides elendig. Jeg er i passe oldschool-humør akkurat nå og hører på Von. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Deathspell Omega, Funeral Mist, Krieg, Ofermod, Watain, Craft, Mgla, Kriegsmachine,, Nargaroth, Shining, Grand Belial's Key, Inquisition, Katharsis, Leviathan, Marduk og Naglfar er fete black metalband! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Urfaust er rimelig kjekt ja. Lenke til kommentar
pestiferous Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Deathspell Omega, Funeral Mist, Krieg, Ofermod, Watain, Craft, Mgla, Kriegsmachine,, Nargaroth, Shining, Grand Belial's Key, Inquisition, Katharsis, Leviathan, Marduk og Naglfar er fete black metalband! 6582894[/snapback] her var det mye jeg ikke har hørt om , men som jeg må sjekke ut. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Behexen, Dissection, Abaroth, Anorexia Nervosa, og Haemoth har ikke blitt nevnt her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Primordial, Selbsmord, Ondskapt, Secrets of the Moon, Satanic Warmaster, Pest, Nehëmah, Nargaroth, Chaos Omen, Endstille og Darkspace er også band du bør sjekke ut! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Utlagr er også ganske fett. Sjekk de ut om du liker Taake. De har en demo som heter Traditions Normandes ute på Paradigms Recordings. Lenke til kommentar
paganist Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 men taake er vel norsk?... er en del fete italienske black metal band da... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Deathspell Omega, Funeral Mist, Watain, Craft, Kriegsmachine, Grand Belial's Key(...)Satanic Warmaster 6582894[/snapback] Kremen. <3 Endret 31. juli 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå