Tigern73 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Har lasta ned 3 forskjellige need4speed 2 demoer men ingen av de vil installere i win2k. Får 1607 melding om at installshield ikke kan installeres skikkelig eller noe slikt. Har sjekket hos installshield, men ble ikke klokere av den grunn. Noen her som har samme problem og kanskje en løsning på spetaklet. Har ratt og pedaler og venter bare på kjøre litt bil :smile: Lenke til kommentar
Tigern73 Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Kom igjen a' er det ingen som har samme problem som meg. Vil så gjerne spille litt bilspill. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 har hørt at det spillet ikke går på win2k ikke vet jeg men det virker som om du har noe problem med at spillet ikke vil virke med operativsystemet. prøv demoen på en eldre data hos en kamerat eller noe en som kjører win98. MVH Andreas Barhaugen Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hadde ikke problemer med installeringa. Faktisk så hang hele maskina seg (!) rett etter at spillet hadde startet. Merkelig greier...fikk beskjed etter oppstart at det var skjermkort drivern som kødda. Får håpe det ikke er et problem i Full versjonen :smile: Lenke til kommentar
Tigern73 Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Er vel litt rart at det ikke skal funke på win2k, er ikke win2k og XP ganske like i bunn. Ingen som gidder å legge ut det ferdige spillet som en zip fil med registry settinger :smile: Har mye tid og lite å gjøre. Det er altfor vått og bløtt ute til at jeg gidder å gå ut i den friske lufta i Oslo :smile: Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Last heller ned Live4speed, mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå