Gå til innhold

Nokia 6233 Bugs&Ønsker


Anbefalte innlegg

Nå er jeg mildt sagt forbannet. Etter å ha hatt denne telefonen i 13-14 mnd nå uten å oppleve et eneste problem med den, så skjer dette med den nyeste firmwaren. Som jeg har nevnt før oppdaget jeg at logg når du skal sende meldinger fører til hvit skjerm. Dette kan jeg fint leve med, men nå kan jeg ikke sende MMS lenger engang. Det er umulig. Hvert eneste forsøk på å sette inn en fil, bilde etc... fører til hvit skjerm.  :mad:

 

Herregud Nokia. Hva driver dere med? Tester dere ikke oppdateringene før dere slenger dem ut? Dette er hårreisende og forferdelig dårlig av Nokia. Folk kommer med synspunkter på hva de vil ha i oppdateringene, og hvilke feil som tidligere versjoner har, og da bør da for pokker Nokia ta dette til etterretning og sørge for at disse bugsene forsvinner. Hva skal jeg gjøre nå? Vil ikke risikere å oppgradere en gang til, så det beste må da være å tilbakestille til fabrikkinnstillinger å få den enestre versjonen som funker, nemlig den opprinnelige 3.70 ..  :no: Nå er det sannelig på tide at de tester oppdateringene før de legger dem ut. Dette er å kaste bort tid og penger til sine kunder, det er å holde folk for narr. Det er overlegent, blærete og total mangel på respekt for sine kunder. Jeg er så sint nå at jeg kan fly i flint. Skulle aldri ha oppgradert telefonen. Noen flere som opplever dette med siste firmware?

Endret av smoker2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[Grrrrr. Nå skulle jeg tilbakestille til fabrikkinnstillinger, og blir da best om sikkerhetskode. :mad: Jeg har aldri laget noe sikkerhetskode og eneste koden som er i bruk er pinkoden. Tilbakestilling bør da kunne gjøres uten noe kode. Noen som vet hva denne koden er? I manualen står det at man muligens finner den ved å titte på brukersertifikater, men der er det ingen sikkerhetskode.

 

Det er ikke første gangen Nokia lanserer oppgraderinger som førre til langt flere feil og bugs med problemer for sike kunder, og nå mener jeg at en seriøs mobilfabrikant som tross alt er størst i verden på dette ikke bør slippe unna med noe sånt. De burde anmeldes!! De burde saksøkes!! Dette er bare helt totalt vanvittig dumt!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har versjon 05.43 jeg også.

Men har ikke noe problemer med å sende MMS.

Har samme problem med "loggen" som du nevnt,

men det gjør ikke så mye.

Sant som du sier at versjon 3.70 er best.

Angrer litt på oppgraderingen,

men så har jeg i tillegg fått A2DP profil dah :dribble:

Ikke bare minus...

 

Sikkerhetskoden er 12345 (standard Nokia, om du ikke har valgt en egen dah).

Tviler serkt på at det hjelper med å sette den tilbake til fabrikkinnstillinger. Dette gjør ingen ting med softwaren din. Du må sende inn telefonen om du skal ha tilbake 3.70 versjonen.

Ville anbefalt deg å prøve å legge inn softwaren på nytt jeg.

Lenke til kommentar

Sikkerhetskoden er 12345 (standard Nokia, om du ikke har valgt en egen dah).

Tviler serkt på at det hjelper med å sette den tilbake til fabrikkinnstillinger. Dette gjør ingen ting med softwaren din. Du må sende inn telefonen om du skal ha tilbake 3.70 versjonen.

Ville anbefalt deg å prøve å legge inn softwaren på nytt jeg.

9460672[/snapback]

 

Ok. Takk for svar. Jeg har forsøkt å legge inn softwaren på nytt, men resultatet er det samme. :nei: Sende inn telefonen er jeg ikke særlig hypp på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...