Gå til innhold

Ditt Mest Ønskede Spill?


Anbefalte innlegg

Vel... Hvilket spill som enten er ute eller som kommer ut en gang i fremtiden har du mest lyst på? Ja, spillet må være annonsert.

 

For min del er det Just Cause eller Saint's Row, ettersom at de er så nære release og jeg er gira opp på dem, men etter det blir det Halo 3 fordi jeg stoler på at Bungie leverer varene.

 

Sett i gang.

6580740[/snapback]

 

nye Pro Evolution Soccer og Tony Hawk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal först og fremst kjöpe Wii, sannsynligvis litt etter release. Spillet jeg önsker mest til Wii er Red Steel. Det blir ogsaa spennende aa se om CoD3 blir noe bra, selv om det er ikke det mest önskede spillet. Mario er alltid velkommen, saa Super Mario Galaxy og Super Smash Bros. Brawl skal jeg nok ha.

 

Hvis Pro Evolution 6 kommer noen gang til Wii skaffer jeg meg det. Hvis ikke, blir det nok kjöpt til PC.

 

PS3 skal jeg kjöpe, men ikke för hösten 2007. Jeg haaper at prisen blir kraftig redusert til da, og at jeg faar GTA IV paa release-dagen. Ellers skal jeg skaffe meg titler som MGS 4, Pro Evolution 7 (ok, det er ikke annonsert, men det er jo nesten helt sikkert at det kommer :innocent:) og kanskje NFS: Carbon.

 

Og Staal, vaer saa snill og hold deg til topic om du skal poste her. Hvorfor skal enkelte vaere saa kranglete?

 

Edit: Stonemeister, kan du vaer saa snill og rette paa emnetittelen? Er saa irriterende med store forbokstaver i hvert ord! :tease:

Endret av KGB-
Lenke til kommentar

eg ser mest fram til følgende på 360:

 

testdrive

 

forza 2

 

gears of war

 

GTA 4

 

 

og ikke minst halo3! grunnen til at eg skaffet meg 360! bare vet det kommer til å bli bra :D

 

og angående kommentarer om at gt slår forza ned i støvlene det er first grade BS.

forza er abosolut en verdig konkurent. og forza 2 har eg stor tro på ;)

Endret av 3000
Lenke til kommentar
gleder meg så utrooooooolig til det nye gta spillet som kommer på ps3 :D

6581574[/snapback]

 

Og Xbox 360. Og 360 versjonen vil også få ekslusivt materiale. Men kjøp deg PS3 og GTA 4 for 6000kr du, istedenfor 360 og GTA 4 for 3000kr. Bare dumt å spare penger så lenge man kan punge ut 3000kr mer og attpåtil få den dårligere versjonen.

6581987[/snapback]

Du er rå. :love:

 

Gleder meg til noen få spill jeg. Dead Rising, Gears of War, Mass Effect, GTA 4 og Halo 3 står høyest på listen, spesielt sistenevnte. Dere skjønner, Halo hadde den fantastiske singleplayeren, mens Halo 2 hadde utrolig kul multiplayer, som spilles den dag i dag, to år etter spillet kom ut. Så da må vel Halo 3 levere skikkelig på både singleplayeren og multiplayeren? Jeg håper hvertfall det. Håper også at vi slipper å spille som The Covenant, og det gjør vi helt sikkert. Kjipt å spille siste bane i et spill uten hovedpersonen, the Big Boss. Master Chief banker livskitten ut av de fleste kjente spillkarakterer. :w00t:

 

Og kan dere skrive om minst et av spillene dere gleder dere til? Jeg gir blaffen i laaange lister om kjente spilltitler, det kan hvemsomhelst slenge opp. Få med hvorfor dere gleder dere til akkurat den tittelen.

Lenke til kommentar
Det må vel bli Crysis :dribble:

6585580[/snapback]

det krever flesk da! minimum krav er ca. 2,5GHz, 500mb i skjerm kort minne og 1Gb ram! :tease:

 

man trenger en kraftig pc! :dribble:

6585883[/snapback]

Har du link til kilde på det der? Skulle gjerne likt å se det.

 

On topic: Jeg gleder meg til Gothic 3, Portal, TF2 og på litt sikt Halo 3.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...