Gå til innhold

SilenX iXtrema PRO (ver.2) - 120mm 14dBA

johnterje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
silenX har de verste oppgitte spesifikkasjonene jeg har sett. de bråker mye mer, flytte mye mindre luft og i tillegg er de overpriset til tusen! ikke la deg lure som mange gjør, kjøp noe annet!

til sammenligning så flytter Yate Loon D12-SL12 mere luft, bråker mindre og koster en brøkdel, bakdelen er at de ikke selges i norge. men siden de er så billige så hjør det ikke noe

10 av de kan jeg kjøpe for under 400kr med frakt og alt!

btw de er oppgitt til 47cfm og 28db

6690190[/snapback]

synest du stetter litt på spissen her..... :yes: silenX 14db er et litt teit produkt ujje i nerheten av 14 db. mens 11 db vifter er noe helt anna. de fortjener den skryten de får rundt omkring er stor fan av de..... du må også huske at vifter har levetid... billige vifter er ikke så holdbare. men jeg støtter deg i at noen silenX vifter ikke holder mål:)

okay, har føulgt med på den lile tråden du har om kabb. måtte du bestille nexus fra sverige?

6702050[/snapback]

hva er det som er bedre med 11db viftene? er jo samme overprisa vifte bare med litt lavere rpm.

Yate loon er billige fordi det er de som er orginal produsenten av mange vifter. nexus viftene er rebadget yate loon vifter. nexus sin d12-sl12 er en yate bare med nexus merke og så har de endret rpm fra 1350 til 1000. mist viftene er også yate

Ja for det fantastiske olje lageret i silenx er så bra. ofte gpr det i stykker etter noen måneder og spytter ut all olja. i samme slengen så begynner vifta å rasle.

Mens det "simple" lageret til yate bare går å går. yate har også noe av det minste motor\lagerstøy man finner.

Eneste bakdelen er at de ikke selges i norge, men ser ikke problemet da man kan få de billig andre plasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...